Ipad 3 loopt snel leeg en laadt erg traag discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben sinds 2 jaar in bezit van Ipad 3 (64gb). Is eigenlijk mijn derde, want vorige twee, die hadden zelfde probleem, maar dat viel onder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 3 loopt snel leeg en laadt erg traag
Ben sinds 2 jaar in bezit van Ipad 3 (64gb). Is eigenlijk mijn derde, want vorige twee, die hadden zelfde probleem, maar dat viel onder garantie. Die zijn beiden door Apple vervangen. Probleem is het volgende: apparat werkte ruim één jaar perfect, maar sind enkele dagen loopt volgeladen accu binnen 8 uur helemaal leeg ( ook als apparaat niet gebruikt wordt ) en het laden duurt erg lang (ongeveer 8 uur). Tijdens gebruik wordt de Ipad ook vrij warm.
Wie heeft hier een verklaring voor. Normaal gesproken bracht ik hem wel naar de winkel, maar de garantie is verlopen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke oplader(s) gebruik je ?
|
|
|||
|
|||
Standaard vraag bij accu snel leeg en warmte is natuurlijk wat je allemaal al gecontroleerd hebt qua apps en instellingen
Wat draait er op Klopt het dat je een Wi-Fi-only hebt, dan is het in ieder geval niet de gps die aan blijft staan. hetb je al eens geprobeerd eerst een backup te maken en dan de iPad helemaal leeg (fabrieksinstellingen) te maken. en dan een dag / een paar dagen kijken wat er gebeurd Wellicht gebruik je apps die "iets" geks doen. heb je een goede Wi-Fi verbinding? Wellicht dat hij blijft zoeken naar een Wi-Fi verbinding. Dat vreet ook stroom. |
|
|||
|
|||
Zelfde probleem met mijn iPad Air. Jaren goed gegaan en nu sinds enkele weken snel leeg en erg warm bij gebruik
|
|
|||
|
|||
Als het geen defect is, is het vermoedelijk een app die de accu zwaar belast. Een aantal apps is berucht. De Amazon Prime app bijv. trekt bij mij de iPad binnen 3 uur leeg, die daarbij ook gezellig warm wordt.
Kijk eens onder Instellingen > Algemeen > Batterijgebruik. Wellicht word je daar iets wijzer. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 6: batterij snel leeg en erg warm | Mike90 | iPhone algemeen | 13 | 23-12-14 20:43 |
Iphone na update erg heet en batterij snel leeg. | squirtyorange | iPhone algemeen | 1 | 10-10-13 10:26 |
Accu ineens erg snel leeg! iPhone 4 | NielsG60 | iPhone algemeen | 2 | 05-12-12 22:36 |
iPhone gaat erg snel leeg zonder aan te raken | iPadder | iPhone algemeen | 8 | 11-05-12 22:44 |
Batterij van 4S gaat zonder oorzaak erg snel leeg | jwkempeneers | iPhone algemeen | 65 | 16-01-12 16:10 |
|
|