Start scherm discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een probleem met startscherm, ik heb sinds kort het volgend, eerst was mijn adresbalk gewoon wit en vulde van zelg de wachtwoorden, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Start scherm
Hallo, ik heb een probleem met startscherm, ik heb sinds kort het volgend, eerst was mijn adresbalk gewoon wit en vulde van zelg de wachtwoorden, maar nu is hij zwart en moet ik bij iedere afsluiting weer inloggen, hoe kan ik weer terug naar mijn oude scherm en weer mijn oude startscherm weer terug krijg
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Private browsing uitzetten. Tikken op dat dubbele vierkantje rechtsboven
|
|
|||
|
|||
bedankt voor je reactie, als ik daar op druk krijg ik een verkleinde pagina, en verder niets
|
|
|||
|
|||
Dan zie je een knop 'Privé', die staat nu kennelijk aan; die uitzetten.
|
|
|||
|
|||
Bij mijn staat in de adresbalk aan de rechterkant een blokje met pijltje en plus en twee vierkantjes en verder niets
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de uitleg het id opgelost
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mijn iphone start niet geeft imei nr in scherm weer | gaby1977V | iPhone algemeen | 3 | 14-04-14 10:06 |
Iphone scherm gebroken, vocht schade en start niet meer op | sanderv6 | iPhone algemeen | 4 | 19-06-12 20:16 |
iPhone start niet meer op, continu appeltje op het scherm | jimmyalphen | iPhone algemeen | 1 | 19-03-12 13:26 |
start scherm | pironne | iPhone algemeen | 2 | 14-10-11 11:16 |
Start scherm niet kunnen veranderen. | MetalMania | iPhone algemeen | 0 | 10-12-08 22:20 |
|
|