nieuw apple account aanmaken discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn dochter heeft een iPad mini en deze is volledig geconfigureerd met het apple account van haar mama. Nu hadden we dit graag gewijzigd zodat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuw apple account aanmaken
Mijn dochter heeft een iPad mini en deze is volledig geconfigureerd met het apple account van haar mama.
Nu hadden we dit graag gewijzigd zodat ze zelf haar eigen account heeft en de gegevens van haar iPad ook niet op de iPhone van haar mama komen en omgekeerd. Is er een mogelijkheid om een nieuw account aan te maken zonder dat ze alles gegevens verliest van haar games? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand????
|
|
|||
|
|||
Hier staat de informatie:
https://support.apple.com/nl-nl/HT203983 Op de support-pagina van Apple kun je veel vinden. Lukt dat niet kom dan hier. Dus wat je vraag betreft: nieuwe Apple ID voor je dochter, ze kan dan alleen bij de zaken die ze zelf aangeschaft heeft. Wil ze bij de oude games dan uitloggen en inloggen met de Apple ID van haar moeder.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuw apple-id aanmaken mislukt | PetravHaas | iPhone algemeen | 5 | 05-04-15 15:51 |
Aanmaken Apple ID account onmogelijk | kaat1996 | iPad algemeen | 2 | 01-12-14 12:13 |
Nieuw icloud account aanmaken | roppie18 | iCloud | 1 | 19-09-13 19:46 |
credit Itunes van oude Apple Account naar nieuw Apple account | ferrywalter | iPhone algemeen | 1 | 17-07-13 19:18 |
account aanmaken | vdleeke | iPhone algemeen | 1 | 23-12-12 11:23 |
|
|