Vrije ruimte na install IOS9 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag Samen, Gisteren via iTunes IOS9 op de iPad 2 gezet. Voorheen had ik 6 gig vrije ruimte, maar na installatie van IOS9, was dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vrije ruimte na install IOS9
Dag Samen,
Gisteren via iTunes IOS9 op de iPad 2 gezet. Voorheen had ik 6 gig vrije ruimte, maar na installatie van IOS9, was dat nog maar 2,3GB dat er vrij was. En dat lijkt me wat onlogisch. Iemand die dit nog voor heeft of een verklaring hiervoor? Dacht gelezen te hebben dat IOS9 kleiner was dan IOS 8.4 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En er is me nog iets opgevallen. Op de iPad neemt mijn fotobib 2,2GB in beslag. Op mijn iPhone is dat 10,6Gb. Heeft dat te maken met de beschikbare ruimte? Want ipad is 16gb en iPhone 64
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Voorbeeld voor en iPhone 5s: |
|
|||
|
|||
Ah, ok. Dan zal ik idd wel iets verkeerd gelezen hebben.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Opvulling van vrije ruimte op Iphone 4S | kachelle | iTunes | 0 | 01-08-12 16:57 |
Probleem met vrije ruimte iPhone 4 | MikMakMan | iPhone algemeen | 1 | 18-08-10 12:28 |
iPhone (vrije ruimte) | S¡mon | Chat en geruchten | 52 | 19-01-10 20:48 |
Software: iPhone vrije ruimte & navigatie | wvy | iPhone Navigatie | 1 | 30-08-09 18:26 |
Foto: Foto maken..melding onvoldoende vrije ruimte | damlodge | Muziek, foto & video | 3 | 15-09-08 19:10 |
|
|