Hoe een iMessage ontvangen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een kennis van mij heeft een nieuw e-mailadres gekregen. Op dat adres email ontvangen en versturen gaat goed! Op haar iPad. Het is alleen niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe een iMessage ontvangen?
Een kennis van mij heeft een nieuw e-mailadres gekregen.
Op dat adres email ontvangen en versturen gaat goed! Op haar iPad. Het is alleen niet meer mogelijk om haar een iMessage te sturen. Wat te doen op haar iPad? Moet ze haar appleID wijzigen in haar nieuwe Emailadres? Ik heb al wel haar nieuwe emailadres daarvoor gebruikt. Of is het ook mogelijk bij de instellingen haar nieuwe emailadres toe te voegen om berichten te kunnen versturen en ontvangen, en dan het nieuwe adres aan te vinken? Ik hoop dat iemand mij het antwoord kan geven, zodat ik haar kan helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik snap de combinatie van deze 2 zinnen niet. Kun je dit uitleggen?
|
|||
|
|||
Sorry!
In de Contacten heb ik haar emailadres veranderd in haar nieuwe emailadres. Ga ik nu naar Berichten, en ik wil een nieuw bericht sturen, dan kan ik haar naam invullen, die dan groen in beeld komt. Het is dan dus niet mogelijk, dat zij dit bericht ontvangt op haar iPad. Ik krijg ook een bericht, dat het niet is afgeleverd. Is het zo duidelijk XIII? (zelf denk ik dat het komt, omdat haar applID nog haar oude emailadres heeft) |
|
||||
|
||||
En als je haar bij "Instellingen | Berichten | Sturen en ontvangen" haar nieuw mailadres laat toevoegen?
|
|
|||
|
|||
Zij moet in "Instellingen/Berichten/U bent bereikbaar voor iMessage via" de emailadressen invullen waarop zij berichten wil ontvangen.
|
|||
|
|||
Dank voor het antwoord: intussen kan ik haar weer bereiken via IMessenger: haar AppleID heeft ze gewijzigd in haar nieuw te gebruiken emailadres.
|
Labels |
imessage |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMessage probleem, afgeleverd maar niet ontvangen | eline89 | iPhone algemeen | 2 | 07-04-14 15:55 |
SMS indien ontvangen iMessage niet kan | ippi | iPhone algemeen | 3 | 14-12-13 19:37 |
Kan geen sms versturen maar wel ontvangen imessage werkt gewoon. | dorindapinxt | iPhone algemeen | 3 | 28-07-13 18:23 |
iMessage - wel activeren - niet verzenden en ontvangen | remco.1971 | iPhone Apps | 0 | 03-11-12 16:47 |
Hoe werken iMessage berichten??? | iris192 | iPhone Games | 1 | 14-08-12 00:07 |
|
|