veilige serververbinding discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij een belangrijke site die ik moet gebruiken om in te loggen geeft hij aan geen veilige serververbinding. Datum staat goed heb ook al de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
veilige serververbinding
Bij een belangrijke site die ik moet gebruiken om in te loggen geeft hij aan geen veilige serververbinding. Datum staat goed heb ook al de home en aan en uit knop gedaan maar geen resultaat.
De rest van safari doet het wel, wat doe ik niet goed, tot gisteren deed hij het nog gewoon. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien is de website stuk, of van slag?
|
|
|||
|
|||
Op dezelfde site kan ik wel op de mail inloggen maar niet op de andere link dus website doet het wel
|
|
||||
|
||||
Beheerder van de website mailen?
|
|
|||
|
|||
Eerst even uitsluiten dat het aan jouw apparaat ligt, dus als het op de ipad evn op je laptop dezelfde melding geeft, dan ligt hetwaasschijnlijk aan de site.
Bijvoorbeeld een certificaat dat vannacht verlopen is en vernieuwd moet worden. Een certificaat voor de mail kan anders zijn dan voor een website. Als het om een certificaat gaan, kan je in de melding kijken naar het certificaat en kijken wat voor een datum daar in staat. |
|
|||
|
|||
Heb alleen maar tablet maar op een Android doet hij het wel dus ik denk dat er iets bij instellingen niet meer goed staat maar weet niet wat, heb twee verschillende versie,s op iPhone en iPad staan en bij beide werkt het dus niet meer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi in de trein: geen serververbinding | iPho(w)ner | Odido (T-Mobile) | 15 | 13-10-13 02:48 |
iPhone: Veilige Spire Proxy? | tokgoz70 | Jailbreak | 2 | 01-01-12 17:51 |
Windows: Veilige Itunes downloaden. | Illias_070 | iTunes | 4 | 10-10-09 15:26 |
Veilige optie? | kir | Koopinformatie Nederland | 3 | 17-06-09 02:38 |
veilige email | berenddevries | iPhone algemeen | 0 | 12-06-09 11:55 |
|
|