Camera connection kit werkt niet meer na update iOS9 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de upgrade naar iOS 9 kan ik geen foto's meer importeren op onze iPar air (1) met de camera connection kit. Ik krijg steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Camera connection kit werkt niet meer na update iOS9
Sinds de upgrade naar iOS 9 kan ik geen foto's meer importeren op onze iPar air (1) met de camera connection kit. Ik krijg steeds de melding dat er geen foto's of video's aanwezig zijn. De SD card staat echter helemaal vol met mooie foto's.
Iemand enig idee wat ik kan doen? Harde reset werkt niet Upgrade naar 9.01 werkt ook niet Zou het dan toch een defecte connection kit zijn? Voor de upgrade werkte hij nog perfect. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 4 camera connection Kit werkt sloom | Matthijsy | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 31-08-14 20:47 |
Camera Connection Kit werkt niet in iOS 6 | Rikny | iPad algemeen | 4 | 30-10-12 12:59 |
Camera connection kit | megaPJ3000 | iPhone algemeen | 5 | 09-10-12 13:53 |
Camera connection kit | marcel132 | iPad accessoires en onderdelen | 7 | 07-05-12 15:11 |
camera connection kit | waltapple | iPad accessoires en onderdelen | 35 | 23-07-10 14:24 |
|
|