geen "WiFi Assist" setting op iPad mini discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil de WiFi assistent setting disablen op mijn iPad maar kan deze setting niet terugvinden op mijn iPhone --> Settings --> Mobiel Netwerk --> ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen "Wi-Fi Assist" setting op iPad mini
Ik wil de Wi-Fi assistent setting disablen op mijn iPad maar kan deze setting niet terugvinden
op mijn iPhone --> Settings --> Mobiel Netwerk --> Onderaan heb ik de "Wi-Fi Assistentie" toggle setting maar op mijn iPad mini (Wi-Fi + Cellular model) heb ik deze setting niet... beide toestellen draaien iOS 9.0 bedankt voor de reactie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zie ze op de iPhone 4S toestellen waar ik iOS 9 op heb gezet ook niet.
Wat zijn de requirements voor dit feature?
|
|||
|
|||
heb net ge-update naar 9.0.1 maar dit maakt geen verschil
iPhone5 --> Wi-Fi Assistentie setting beschikbaar iPad --> geen setting |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opeens geen Wi-Fi IPhone 5s melding "Dismissed password incorrect" | vy_k | iPhone algemeen | 6 | 20-07-14 10:41 |
Muziek van iPad naar iTunes, geen Archief "knop" | Kotter | iPad algemeen | 4 | 19-01-13 14:44 |
iPhone 3gs "geen service"/"zoeken.." | zozamis | Unlock | 10 | 21-12-11 21:48 |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|