Internet ipad via iphone mobiele dataverbinding discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik bezit een iPad met enkel WiFi. nu hoorde ik ergens eens dat het mogelijk is om zonder dat je in de buurt van een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet ipad via iphone mobiele dataverbinding
Ik bezit een iPad met enkel Wi-Fi. nu hoorde ik ergens eens dat het mogelijk is om zonder dat je in de buurt van een Wi-Fi bent toch met de iPad op het internet te kunnen via de mobiele dataverbinding van een iPhone. Kan er me hier iemand min of meer melden hoe zoiets werkt.
Mvg, Vic |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ok, Thx. Daar kan ik zeker mee verder. Nog een klein vraagje, gaat dit enkel tussen een iPad en iPhone? Of zou dit ook mogelijk zijn met een Android gsm, zoals bijvoorbeeld Samsung S4 of iets dergelijks?
Mvg, Vic |
|
||||
|
||||
Als dat Android device een normaal Wi-Fi netwerk aanbiedt moet dat kunnen.
|
|
|||
|
|||
Ok. Dank u wel voor deze snel hulp.
Mvg, Vic |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-fi en mobiele dataverbinding tegelijk weergeven | Bubbly | Jailbreak apps en thema's | 0 | 13-02-13 00:41 |
Mobiele internet vraag | Ver$uZ Motorsport | iPad algemeen | 2 | 01-02-12 23:46 |
Mobiele internet pagina waarom? | speedro | iPad algemeen | 1 | 13-03-11 11:45 |
Hoe proxy instelling op te geven in iphone ivm zakelijke mobiele dataverbinding | markthuis | iPhone algemeen | 0 | 04-03-09 23:43 |
Nederlanders op internet via mobiele telefoon | arnold83 | Chat en geruchten | 2 | 22-05-08 16:41 |
|
|