Ik kan geen Apps meer verwijderen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik kan mijn apps niet meer verwijderen. Als ik erop klik en inhoudt dan gaat hij bibberen en komt er een kruisje, maar als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan geen Apps meer verwijderen
Hoi!
Ik kan mijn apps niet meer verwijderen. Als ik erop klik en inhoudt dan gaat hij bibberen en komt er een kruisje, maar als ik op het kruisje klik reageert hij niet. Bij elke (geïnstalleerde) app werkt dit niet. Ik heb al gekeken bij beperkingen maar daar ligt het niet aan, want er komt wel een kruisje te staan. Weten jullie waar het aan ligt en hoe ik weer apps kan verwijderen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al een harde reset geprobeerd?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Misschien een keer in en uitloggen in de App store.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Reservekopie maken en iPhone middels iTunes herstellen.
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
apps verwijderen, ipad (4) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan Apps niet meer op iPhone verwijderen | nicosomers | Jailbreak apps en thema's | 12 | 29-09-15 00:47 |
kan geen apps verwijderen via cydia!!! | Mojohead | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-05-11 02:53 |
Kan geen apps downloaden of verwijderen meer in Cydia. | vietigra | Jailbreak apps en thema's | 0 | 12-03-11 01:37 |
Mac OS X: kan geen songs meer verwijderen in Itunes | Shorty007 | iTunes | 1 | 26-04-09 14:28 |
|
|