kan geen songs meer verwijderen in Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb een probleem :S sinds ik naar de nieuwste versie van Itunes ben gegaan, kan ik gewoon geen nummers meer verwijderen uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan geen songs meer verwijderen in Itunes
Hoi allemaal,
Ik heb een probleem :S sinds ik naar de nieuwste versie van Itunes ben gegaan, kan ik gewoon geen nummers meer verwijderen uit me playlists of bibliotheek. echt onwijs irritant dit. als ik rechts klik, staat er geen verwijderen of verplaats naar prullenbak, ok met de backspace toets op mac kan ik nummers niet meer verwijderen (zo deed ik het in het verleden altijd) hebben meer mensen hier last van en is er een oplossing hiervoor?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ow heb t inmiddels gevonden, wat het probleem was
je kan geen nummers verwijderen uit slimme afspeel lijsten, vanuit de bibliotheek kan het dus wel. Mag dus een slotje op van mij |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan Apps niet meer op iPhone verwijderen | nicosomers | Jailbreak apps en thema's | 12 | 29-09-15 00:47 |
kan geen apps verwijderen via cydia!!! | Mojohead | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-05-11 02:53 |
Kan geen apps downloaden of verwijderen meer in Cydia. | vietigra | Jailbreak apps en thema's | 0 | 12-03-11 01:37 |
3GS kan niks meer, ook geen iTunes restore. | bartjeb | iTunes | 3 | 30-12-10 20:50 |
OS 3.0, kan geen websites/app store/itunes meer laden! | fletchify | Wi-Fi | 0 | 06-07-09 21:11 |
|
|