//

Itunes op meer PC's

Itunes op meer PC's discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik las gister via de tip van de dag iets over het programma : TuneRanger , deze zorgde ervoor dat je je muziek in Itunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-08, 11:40
wirehub wirehub is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 48
Standaard Itunes op meer PC's

Ik las gister via de tip van de dag iets over het programma : TuneRanger , deze zorgde ervoor dat je je muziek in Itunes op de ene computer kon overzetten naar een andere computer.

Dit is precies waar ik naar op zoek ben , maar het programma kost 30 dollar , nou las ik op internet ook iets over een Itms Account in Itunes , dat je deze zo kon instellen dat je ook je muziek over kan zetten.

Mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee ? of is er een andere manier die jullie gebruiken ?

Ik hoor het graag,
JP
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-04-09, 21:56
Dostum Dostum is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1
Standaard Itunes op 2 pc's, NIET de bedoeling om te syncen

Ik wil Itunes op 2 pc's zetten en al m'n muziek op een NAS. Via beide pc's kan ik de NAS bereiken.
Ik wil vanaf de 2e PC niets syncen.
Wel wil ik op een pc, die dan aanstaat, via de "Remote applicatie" vanaf de Iphone muziek afspelen (streamen naar de airport express.)

Kort: Itunes op 2 pc's met als doel Remote te gebruiken op beide pc's.

Kan dit of ontstaat er toch ergens een conflict?
  #3  
Oud 15-04-09, 11:42
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wirehub Bekijk bericht
Ik las gister via de tip van de dag iets over het programma : TuneRanger , deze zorgde ervoor dat je je muziek in Itunes op de ene computer kon overzetten naar een andere computer.

Dit is precies waar ik naar op zoek ben , maar het programma kost 30 dollar , nou las ik op internet ook iets over een Itms Account in Itunes , dat je deze zo kon instellen dat je ook je muziek over kan zetten.

Mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee ? of is er een andere manier die jullie gebruiken ?

Ik hoor het graag,
JP
Ik ken deze programmaatjes iet, maar ik heb alles eens overgezet door een kopie van mijn bibliotheek te maken op 4 dvd's. Dir werkt ook uitstekend, weet je . Daarna kan je de dvd weer overschrijven met iets anders, films bvb.
__________________
iPhone 3G 16GB Black* iPod Touch v2 32GB * Iphone 3G S 32GB Black
~ Dormituri te salutant ~
  #4  
Oud 15-04-09, 16:59
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl Bekijk bericht
Ik ken deze programmaatjes iet, maar ik heb alles eens overgezet door een kopie van mijn bibliotheek te maken op 4 dvd's. Dir werkt ook uitstekend, weet je . Daarna kan je de dvd weer overschrijven met iets anders, films bvb.
Je mag wel toevoegen dat het dan DVD-RW's moeten zijn, anders kan je ze niet opnieuw gebruiken
  #5  
Oud 25-04-09, 20:31
hvdl hvdl is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: t'gooi
Berichten: 15
Standaard

okay, ik heb een andere vraag, en ik weet niet heel veel van computers dus graag in taal die te begrijpen is, dank...

Ik heb een macbook, en mijn vriendin een windows pc, alletwee een iphone, wit 16gb, en nu willen we graag de muziek van beide pc met elkaar synchen, zodat we op de iphones alle muziek hebben.... ik heb ook een timecapsule 500 gb, en volgens mij moeten we via die timecapsule dat ook kunnen doen, ik heb geprobeerd te zoeken op het forum, maar kom er niet uit... dus excuus als ik het niet gevonden heb...

Hartelijk dank voor jullie hulp!!
  #6  
Oud 25-04-09, 21:05
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Als je op de Timecapsule alle muziek in één map zet, en zowel op de MAC als de Windows-pc onder voorkeuren die map als muziekmap instelt moet het lukken.
Ik ga er daarbij gemakshalve maar even vanuit dat beide computers toegang hebbem tot de Timecapsule.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #7  
Oud 25-04-09, 21:35
hvdl hvdl is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: t'gooi
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Als je op de Timecapsule alle muziek in één map zet, en zowel op de MAC als de Windows-pc onder voorkeuren die map als muziekmap instelt moet het lukken.
Ik ga er daarbij gemakshalve maar even vanuit dat beide computers toegang hebbem tot de Timecapsule.
super!! thanks, kun je me alleen nog vertellen hoe ik die map instel? thanks!
  #8  
Oud 26-04-09, 10:05
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik kan het je alleen voor Windows vertellen, maar ga er vanuit dat het onder OSX niet veel anders zal zijn: iTunes/Bewerken/Voorkeuren/Geavanceerd/Locatie map iTunes Music/Wijzigen/
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
krijg geen itunes frontpage in ipad itunes store meer? Tiduz iPad algemeen 0 22-08-10 21:04
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 21:14
Muziek: meer bibiotheken in Itunes?? frankchaos Muziek, foto & video 1 08-03-10 10:04
Windows: Audio niet meer in iTunes? ByMars iTunes 0 03-03-10 10:06
Windows: Help Itunes start niet meer op! LaLena iTunes 1 28-12-09 22:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:16.