High contrast/inverse mogelijk? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben slechtziend en heb nog geen Ipad. Ik moet eerst zeker zijn dat ik op een Ipad-browser High Contrast/inverse kan gebruiken, daar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
High contrast/inverse mogelijk?
Hallo,
Ik ben slechtziend en heb nog geen Ipad. Ik moet eerst zeker zijn dat ik op een Ipad-browser High Contrast/inverse kan gebruiken, daar ik slechtziend ben. Momenteel werk in in Win7 met Firefox en die doet dat: ik kan tekst WIT instellen en achtergrond ZWART. Zaterdag een infosessie Ipad bijgewoond en die persoon (geen beginneling)kon dit niet instellen in Safari. (wel in de instelligen op deIpad maar dit had geen invloed in de browser) Kan me iemand zeggen of dit mogelijk is met een andere browser op Ipad, voordat ik een aankoop doe waar ik niets mee kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan onder Toegankelijkheid allerlei instellingen manipuleren, waaronder de kleuren inverteren. Zwarte tekst op wit, inverteert dan. Verder zijn grootte en contrast nog instelbaar, plus opties om vaste instellingen op te roepen met vingerbewegingen op het scherm of de Homeknop.
Er zijn dus mogelijkheden maar of het voldoende is, weet je pas bij uitproberen. |
|
|||
|
|||
Op die infosessie had die persoon dat gedaan wat jij voorstelt, maar dat heeft geen enkel effect in Safari: daar verandert er juist niets.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ligt misschien aan de website, welke achtergrondkleur en eventuele -afbeelding daar gekozen is? Op het iCulture forum werkt het dus wel... |
|
|||
|
|||
Hire ook even getest, werkt. Als je Grijstinten erbij aanzet, heb je een effect waar jij wat aan zou kunnen hebben.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wittig scherm, laag contrast | tjr | iPhone algemeen | 11 | 24-10-08 12:44 |
|
|