IPad Air mail crasht sinds iOS 9.0.2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar iOS 9.0.2 crasht de mail van mijn Ipad om de haverklap. Dezelfde mail accounts op mijn iPhone geven geen problemen. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPad Air mail crasht sinds iOS 9.0.2
Sinds de update naar iOS 9.0.2 crasht de mail van mijn Ipad om de haverklap.
Dezelfde mail accounts op mijn iPhone geven geen problemen. Ik heb mijn mailaccounts al verwijderd en opnieuw ingesteld en ik heb een reset gegeven. Zonder succes. De crash doet zich steeds voor als ik een mailtje wil schrijven terwijl de iPad nog bezig is naar nieuwe mail te zoeken. Nogmaals: voor de update naar 9.0.2 deed zich dit probleem niet voor. Kent iemand dit probleem? En vooral: weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Vast dank, Adriana
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
ios 9.0.2, ipad air, mail |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sinds iOS 9 geen unread badges in mail app | Senneke | iPhone algemeen | 8 | 24-10-15 01:27 |
iPad air mail problemen | Gustf | iPad algemeen | 2 | 05-11-13 11:49 |
iPad 3 - contacten en e-mail app crasht | ramonitor | iPad algemeen | 2 | 12-06-12 09:10 |
Geen mail notificaties meer sinds update iOS 5.1.1 | iMarvin. | iPhone algemeen | 3 | 07-06-12 23:54 |
Mail op iPad crasht | RobinLDS | iPad algemeen | 1 | 01-08-11 13:39 |
|
|