iPad 3 - contacten en e-mail app crasht discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPad met IOS 5.1.1 kan ik de Contacten app niet meer gebruiken (leeg scherm) en ook mail ophalen (Live Hotmail) werkt niet meer. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 3 - contacten en e-mail app crasht
Op mijn iPad met IOS 5.1.1 kan ik de Contacten app niet meer gebruiken (leeg scherm) en ook mail ophalen (Live Hotmail) werkt niet meer.
Ik kan onder Instellingen > E-mail, Contacten, agenda's ook niet meer bij de ingestelde accounts komen. Als ik op deze menu optie klik, gebeurt er niets. Al geprobeerd:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Pas even je profiel aan.
|
|
|||
|
|||
Profiel aangepast.
Wat ik overigens ook nog geprobeerd heb (maar eveneens zonder succes) is het volledig herstellen van de iPad vanaf de laatste backup. Bijzonder irritant probleem, suggesties / oplossingen zijn meer dan welkom! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. | MisterWJ | iTunes | 4 | 03-05-16 14:28 |
iPad standaard Agenda app crasht continue | Toetje53 | iPad algemeen | 0 | 24-12-11 08:38 |
Mail op iPad crasht | RobinLDS | iPad algemeen | 1 | 01-08-11 13:39 |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
Mail.app crasht wanneer ik het opstart | dendioo | Archief | 4 | 20-07-08 13:46 |
|
|