iPad standaard Agenda app crasht continue discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het standaard agenda van m'n iPad2 opent en sluit meteen (crasht). Ik heb de iPad gereboot, gesynced (ook al gebeurt dit na de OS5 update ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad standaard Agenda app crasht continue
Het standaard agenda van m'n iPad2 opent en sluit meteen (crasht). Ik heb de iPad gereboot, gesynced (ook al gebeurt dit na de OS5 update in the Cloud) maar geen van beide opties geven enig resultaat. Verder doet alles het wel. Ik krijg wel sinds de OS5 update een error melding bij het syncen. iPad was interrupted while restoring, would like to continue en restore... Als ik continue druk krijg ik een error (-50). Ik heb meerdere klachten hierover gelezen na de update, er lijkt geen oplossing voor te zijn. Ik weet niet of het een met het andere te maken heeft...
Enig idee? Dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad app - agenda vergadering voorbereiden | JoyceVermue | iPad Apps | 0 | 25-10-11 20:41 |
externe agenda in gmail plaatsen op standaard agenda ipad | levy | iPad algemeen | 16 | 22-09-11 18:39 |
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda | Quatz | iPhone algemeen | 0 | 05-02-11 22:15 |
Vervanger van standaard Agenda | Fish | iPhone Apps | 16 | 21-05-10 20:28 |
|
|