//

Is dit mogelijk

Is dit mogelijk discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben voornemens om een ipad 2 te gaan kopen. - Hoe vaak kan je aangeschafte apps, video´s en muziek herdownloaden op je device? of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-12-11, 18:10
Idol Idol is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard Is dit mogelijk

Ik ben voornemens om een ipad 2 te gaan kopen.

- Hoe vaak kan je aangeschafte apps, video´s en muziek herdownloaden op je device? of stel als dadelijk de ipad 3 komt, kan je dat dan onbeperkt downloaden?

- Kan je op de icloud ook Podcast, films etc. opslaan? en zoja hoeveel is een gemiddelde aantal gig. film van itunes?

- Zover ik weet is de film marktplaats in itunes vrij karig en vooral duur, verwachten jullie dat dit in de toekomst beter gaat worden en ook meer films met NL ondertiteling. Of zijn er ook goede alternatieven?

- Klopt het dat je in geen enkele zin meer een computer nodig hebt? ook als je de ipad 2 voor het eerst inschakeld?

- Zal de ipad qua games ook steeds beter worden of denken jullie dat hier een beperkte houdbaarheid aan zit, en dit op z´n retour gaat?

Alvast bedankt!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-11, 18:23
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Idol Bekijk bericht
Ik ben voornemens om een ipad 2 te gaan kopen.

- Hoe vaak kan je aangeschafte apps, video´s en muziek herdownloaden op je device? of stel als dadelijk de ipad 3 komt, kan je dat dan onbeperkt downloaden?

- Kan je op de icloud ook Podcast, films etc. opslaan? en zoja hoeveel is een gemiddelde aantal gig. film van itunes?

- Zover ik weet is de film marktplaats in itunes vrij karig en vooral duur, verwachten jullie dat dit in de toekomst beter gaat worden en ook meer films met NL ondertiteling. Of zijn er ook goede alternatieven?

- Klopt het dat je in geen enkele zin meer een computer nodig hebt? ook als je de ipad 2 voor het eerst inschakeld?

- Zal de ipad qua games ook steeds beter worden of denken jullie dat hier een beperkte houdbaarheid aan zit, en dit op z´n retour gaat?

Alvast bedankt!!
1)In maart-april zou de nieuwe iPad uitkomen.

2)een apps gekocht is een app gekocht, die blijft van u zolang je maar meende ik hetzelfde account blijft gebruiken, ik meende als je een totaal andere neemt dan heb je pech, maar uiteraard is het de logische zaak je gewoon altijd hetzelfde account blijft gebruiken enz....
En ja, je kan die app zoveel wissen terug en downloaden als je wil .

3)Dat doe ik nooit, ik download altijd mijn films .

4)Zoals ik zeg, download ze , altijd goedkoopste en zet ze via een app op je ipad . Je kan als je idd wil films huren of kopen in de apple store, helaas zijn er bitter weinig films die met nl subs zijn.

5)Je pc/laptop blijft onmisbaar hoor en voor bepaalde zaken heb je itunes enzo nodig.

6) Way bedoel je met de games beter worden? . Ben nie mee.
  #3  
Oud 17-12-11, 19:05
Idol Idol is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard

Bedankt voor je reactie!

Voor welke zaken heb je nog itunes nodig dan?

Ik bedoelde die vraag over games.. of de ipad zal uitgroeien tot een echte game console? of misschien zelfs al is..
  #4  
Oud 17-12-11, 19:12
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Idol Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie!

Voor welke zaken heb je nog itunes nodig dan?

Ik bedoelde die vraag over games.. of de ipad zal uitgroeien tot een echte game console? of misschien zelfs al is..
Bepaald games zijn bv beter te spelen op een iphone dan op een ipad, andere games zijn beter te spelen op de ipad dan de iphone .
De apple store staat stampvol mee de games .

Ik gebruik itunes om mijn muziek te synchen, om mijn gedownloade films op mijn ipad en iphone te krijgen .
Voor foto's en filmpjes die ik he gemaakt gebruik ik de app phtosync voor, via itunes doe ik da nie graag, da werkt nie zo goed, toch niet zoals ik het wil .
En uiteraard om u apps eens te synchen heb je itunes ook nodig.

Nog vragen? Vuur maar af (ik weet ook wel niet alles natuurlijk).
  #5  
Oud 17-12-11, 19:47
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

als ik het goed heb kun je met je account een aangekochte app op max 5 idevices plaatsen. dus koop app x. en zet hem op je iphone, je ipad en op de iphone van je vrouw en dochter, zolang deze maar allen onder 1 account vallen.
__________________
Bla bla bla...
  #6  
Oud 18-12-11, 08:47
Sjeltur Sjeltur is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 251
Standaard

'Klopt het dat je in geen enkele zin meer een computer nodig hebt? ook als je de ipad 2 voor het eerst inschakeld?'
Als je een ios5 versie hebt; dan klopt dit wel, MAAR denk er wel aan - om een 'back up' te maken van je iPad, zul je toch echt moeten syncen met iTunes op je computer!
Dit is wel een onderdeel die veel mensen vergeten. Jammer genoeg heeft onze iPad ook niet het eeuwige leven....en je kunt er genoeg dingen op hebben staan, die je dolgraag wilt blijven bewaren!
  #7  
Oud 18-12-11, 12:02
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Een reservekopie maak je los van de computer in je iCloud. Heb je boeken, films etc erop gezet vanaf je computer dan heb je daar al een backup. eBooks heb je als kopie bij de ebook-leverancier. Dus je hebt geen computer nodig.
  #8  
Oud 18-12-11, 12:19
Sjeltur Sjeltur is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 251
Standaard

Met meerdere iOS apparaten in je bezit, heb je 5gb binnen je iCloud zo vol....
Werd me zelfs afgeraden door helpdesk van Apple

En mijn argwaan komt dan ook naar boven; wil jij afhankelijk zijn van een externe partij qua black uppen?

Je komt ver zonder de computer aan te hebben; maar compleet zonder er één bij te hebben,blijkt me niet 100% werkbaar.
  #9  
Oud 18-12-11, 12:30
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Het hele leven bestaat uit keuzes. Vraag was hier of je een iPad zonder computer kunt gebruiken. Het antwoord is JA. Voor iOS5 was dat niet zo.
Overigens 10 GB erbij is ook maar een paar pilsjes per jaar (minder).
  #10  
Oud 24-12-11, 15:15
Idol Idol is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard

Nog een aantal vragen:

- Ik ben van plan met de cloud te gaan werken.. heb ik dan aan een 32gig ipad voldoende? of krijg je dadelijk apps/games die 5 gig groot zijn... bijvoorbeeld?

- Als ik een film koop in de itunes store, en deze verwijder van de ipad. kan ik deze daarna gewoon weer kosteloos downloaden, of moet je deze weer opnieuw aanschaffen?

- Verwachten jullie dat de volgende generaties ipads, weer in 3en wordt gesplitst qua harde schijf ruimte?

Alvast bedankt!
  #11  
Oud 24-12-11, 15:29
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Idol Bekijk bericht
Nog een aantal vragen:

- Ik ben van plan met de cloud te gaan werken.. heb ik dan aan een 32gig ipad voldoende? of krijg je dadelijk apps/games die 5 gig groot zijn... bijvoorbeeld?

- Als ik een film koop in de itunes store, en deze verwijder van de ipad. kan ik deze daarna gewoon weer kosteloos downloaden, of moet je deze weer opnieuw aanschaffen?

- Verwachten jullie dat de volgende generaties ipads, weer in 3en wordt gesplitst qua harde schijf ruimte?

Alvast bedankt!
Game apps zijn meestal max 1.2GB groot. Je hebt ook vele kleinere naturlijk.
Je hebt 5GB gratis in the icloud.

Ik koop nooit films in de itunes store maar normaal gezien behoud je deze, gekocht is gekocht maar toch best effe wachten op bevestiging van mensen die al gekocht hebben.

Uw laatste; geen idee .
De nieuwe ipad die mss in februari-maart-april zal uitkomen zal veel hogere resolutie hebben en een snellere processor.
  #12  
Oud 24-12-11, 16:14
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard

Voor elke vraag: Ja, Alles word beter, ook qua games. Je kan games zovaak herdownlaoden als je er maar voor betaald. Ik heb bijvoorbeeld al voor infinity blade 2 het spel gedownlaod op ipod, iphone en ipad. Geld het zelfde voor fifa 12, gta 3, etc Behalve bij HD spellen op de ipad is dit niet mogelijk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
lichtflits bij bericht, is dit mogelijk op 4S steve001 iPhone algemeen 2 16-12-11 15:18
Is dit mogelijk?: ipad2 met ios 4.3.5 upgrade naar 5.0 (niet 5.0.1) Mlavooy iPad algemeen 1 16-11-11 13:37
iphone 3gs jailbreaken 4.0 is dit al mogelijk ??? ivogossen Jailbreak apps en thema's 2 10-07-10 22:09
1.1.3 naar 2.0 overzetten is dit mogelijk sjorsmaster Archief 2 14-10-08 23:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.