lichtflits bij bericht, is dit mogelijk op 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zit met het volgende probleem. als ik op werk ben ligt mijn iphone op mijn buro maar vermits mijn machine veel lawaai maakt hoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
lichtflits bij bericht, is dit mogelijk op 4S
ik zit met het volgende probleem. als ik op werk ben ligt mijn iphone op mijn buro maar vermits mijn machine veel lawaai maakt hoor ik niet wanneer er een sms binnen komt.
ik moet nu telkens op de home knop duwen om te controleren of ik iets binnen krijg. op mijn nokia van vroeger was er rechtsboven een lampje dat aan en uit ging wanneer ik een bericht had. is dit ook mogelijk op iphone 4S. indien ja, hoe instellen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja,
instellingen->algemeen->toegankelijkheid-> led-flits bij belding van 0-->1 aan vinken |
|
|||
|
|||
ja maar dan flits hij maar 1X
zou eigenlijk verschillende malen achter elkaar moeten flitsen. is dat dan instellingen - berichtgeving - berichten - herhaal melding |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is dit mogelijk?: ipad2 met ios 4.3.5 upgrade naar 5.0 (niet 5.0.1) | Mlavooy | iPad algemeen | 1 | 16-11-11 14:37 |
iphone 3gs jailbreaken 4.0 is dit al mogelijk ??? | ivogossen | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-07-10 23:09 |
Software: Heb Tomtom van mij collega en wildeze op mijn macbook zetten is dit mogelijk? | brunoke | iPhone Navigatie | 0 | 08-02-10 14:36 |
1.1.3 naar 2.0 overzetten is dit mogelijk | sjorsmaster | Archief | 2 | 15-10-08 00:48 |
|
|