Heb Tomtom van mij collega en wildeze op mijn macbook zetten is dit mogelijk? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zoals gelezen mijn collega zijn tomtom west europa gedownload op mijn iphone. Maar zou deze ook graag op mijn laptop opslaan is dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb Tomtom van mij collega en wildeze op mijn macbook zetten is dit mogelijk?
Ik heb zoals gelezen mijn collega zijn tomtom west europa gedownload op mijn iphone.
Maar zou deze ook graag op mijn laptop opslaan is dit mogelijk? KAn ik twee accounts machtigen op 1 macbook? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie helpt mij en werkt samen met mij mijn idee uit!! | jmulder | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 22-04-13 21:16 |
Mac OS X: hoe zet ik itunes gegevens van windos over op mijn nieuwe macbook | heli53 | iTunes | 3 | 19-11-10 12:35 |
SMS geeft aan dat ik 1 sms heb. Dit heb ik echter niet. | andreasksv | iPhone algemeen | 6 | 25-03-09 19:30 |
Kan ik notities van mijn mail (gewoon van de mac) op mijn iPhone zetten? | Lukadegier | iTunes | 2 | 02-02-09 16:13 |
|
|