iPhone 4S gps geeft plek in Irak(?) aan.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, sinds een paar dagen geeft mijn gps(iphone 4s) aan dat ik ergens in irak zit... (om precies te zijn: Zakho Road, Irak ( zakho ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S gps geeft plek in Irak(?) aan..
Hallo,
sinds een paar dagen geeft mijn gps(iphone 4s) aan dat ik ergens in irak zit... (om precies te zijn: Zakho Road, Irak (zakho road, irak - Google Maps)) Als ik een paar keer gps 'opnieuw start' door bijvoorbeeld navigatie app of kaarten app helemaal uit te zetten en weer opnieuw te starten doet hij het weer(na een paar keer pas dus). En als ie dan de goede lokatie aangeeft, dan beweegt mijn lokatie steeds een aantal meter van mij af, alsof ik aan het lopen ben. Maar dat is niet zo erg, dat ie irak aangeeft vind ik veel erger (ook steeds die zelfde plek in Irak) mijn systeemlokatie instellingen zijn als volgt: diagnose en gebruik: uit iAds op lokatiebasis: uit kompas kalibreren: uit mobiel netwerk zoeken: aan tijdzone instellenL uit verkeer: aan Heeft iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dus dit is over een tijdje opgelost?
|
Labels |
gps |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 geeft herstel aan | caniman | iPhone algemeen | 1 | 24-04-11 18:57 |
iphone GPS kopplen aan de mac | elisa9180 | iPhone Navigatie | 1 | 31-12-10 14:36 |
Iphone geeft NO SIM INSTALLED aan | Phescol | iPhone algemeen | 9 | 03-02-08 15:38 |
|
|