iphone 3gs jailbreaken 4.0 is dit al mogelijk ??? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb de nieuwe iphone 3gs met standaard 4.0 firmwire 5.13.04 is deze al te jailbreaken downgrade lukt iedergeval niet heeft iemand enig idee wanneer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3gs jailbreaken 4.0 is dit al mogelijk ???
ik heb de nieuwe iphone 3gs met standaard 4.0 firmwire 5.13.04
is deze al te jailbreaken downgrade lukt iedergeval niet heeft iemand enig idee wanneer de jailbreak dan uitkomt ?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er is nog geen iPhone 3G / 3Gs met de firmwire 4.x jailbreak.
Ik zag laasts een link met wat wel en wat niet te jailbreaken was, die kan ik even niet viden ]: |
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreaken op andere pc, mogelijk? | Shampie | Jailbreak | 3 | 08-04-11 15:33 |
iPhone: Kan ik dit jailbreaken | SergioEdelman | Jailbreak | 8 | 13-11-10 01:06 |
iPhone: iPhone jailbreaken zonder iTunes. Mogelijk? | Dems | Jailbreak | 3 | 24-12-09 13:00 |
iPhone: iPhone 3Gs jailbreaken, instructies om het later mogelijk te maken! Door Geohot! | segers909 | Jailbreak | 106 | 14-09-09 13:38 |
1.1.3 naar 2.0 overzetten is dit mogelijk | sjorsmaster | Archief | 2 | 15-10-08 00:48 |
|
|