Kan ik dit jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb al een paar keer mijn iphone 4 proberen te jailbreaken, maar zonder succes, waardoor ik alles kwijt was inclusief mijn applicaties en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan ik dit jailbreaken
Beste,
Ik heb al een paar keer mijn iphone 4 proberen te jailbreaken, maar zonder succes, waardoor ik alles kwijt was inclusief mijn applicaties en toen werd herstel een vereiste. Hier mijn gegevens: Netwerk: T-mobile Versie: 4.1 (8B117) model: MC603DN Firmware: 02.10.04 Kan iemand mij helpen? Zou ik erg fijn vinden, ben namelijk echt opzoek naar een jailbreak. (UNLOCK hoeft niet) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dan kun je maar liefst uit 4 werkwijzes kiezen: redsn0w, Limera1n, GreenPois0n of PwnageTool...
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja zo ver was ik ook, ,maar is het MOGELIjk met wat ik heb? want ik had het vorige keer met limera1n gedaan en toen ging het dus helemaal mis. |
|
|||
|
|||
tev ens snap ik ook niet veel van die firmware want mijne staat er niet tussen: 02.10.04
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb ook de toestel gewoon met Limera1n lekker simper.
Eerst wel even reserve copy met itunes aanmaken. Je kan je apps wel weer erop zetten via itunes herstel vannaf |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als jailbreaken niet lukt, gebruik dan eens een andere PC met andere versie van Windows. Windows 7 lukte bij mij niet, MAC OS X en Windows Vista gingen als de brandweer.
|
|||
|
|||
Ik heb zelfs al vaak gelezen dat een ander usbkabeltje al wonderen doet.
|
|
|||
|
|||
greenpois0n - Mmmm...pois0n voor als je het nog niet gevonden hebt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs jailbreaken 4.0 is dit al mogelijk ??? | ivogossen | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-07-10 23:09 |
Kan dit? | stefantje | Jailbreak | 3 | 12-06-10 13:53 |
iPhone 3GS: kan dit? please help | wesley026 | Unlock | 5 | 14-05-10 08:43 |
kan dit?? | Iphone3Gs | Archief | 4 | 11-09-09 12:26 |
Kan telefoon niet opnemen, hoe kan dit? | wermar | iPhone algemeen | 5 | 14-09-08 14:59 |
|
|