kan dit? please help discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey, ik heb een vraag. Wss staat dit ergens al maar kon t niet vinden. Ik heb een Iphone 3gs, fw 3.1.3, bb 05.12.01. Hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan dit? please help
Heey, ik heb een vraag. Wss staat dit ergens al maar kon t niet vinden.
Ik heb een Iphone 3gs, fw 3.1.3, bb 05.12.01. Hij is gelocked. Maar kan ik een prepaid sim-kaart kopen en hem zo laten unlocken door t-mobile? dit wou ik morgen gaan doen. maar weet niet zeker of dit kan... Zou iemand me AUB kunnen helpen! Greetz Wess |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bellen naar T-Mobile > unlock aanvragen > iPhone aan iTunes hangen > sync met Apple > iPhone is daarna unlocked.
vergeet niet van te voren je imei ( serie nummer ) op te schrijven, deze heeft T-Mobile nodig ( *#06# ) |
|
|||
|
|||
ik ben alleen geen klant van t-mobile... en dan? kan dit dan ook of?
|
|
|||
|
|||
Neem even een kijkje op dit forum,
verderop dat forum staan er soortgelijke vragen. https://forum.iculture.nl/f14/i...-t-mobile.html |
|
|||
|
|||
je kunt gewoon T-Mobile bellen, let op! als toestel jonger is dan 1 jaar, dan kunnen daar kosten aan vastzitten.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Kan ik dit jailbreaken | SergioEdelman | Jailbreak | 8 | 13-11-10 01:06 |
OS 4.0 naar 3.1, kan dit???? | mike amersfoort | iPhone Apps | 1 | 15-08-10 20:49 |
Kan dit? | stefantje | Jailbreak | 3 | 12-06-10 13:53 |
kan dit?? | Iphone3Gs | Archief | 4 | 11-09-09 12:26 |
Kan telefoon niet opnemen, hoe kan dit? | wermar | iPhone algemeen | 5 | 14-09-08 14:59 |
|
|