//

kan dit??

kan dit?? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Mensen Ik heb hier veel berichten gelezen maar ik raak nu een beetje in de war. Ik heb een Iphone 3Gs uit NL (orgineel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-09-09, 14:39
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard kan dit??

Hallo Mensen

Ik heb hier veel berichten gelezen maar ik raak nu een beetje in de war.

Ik heb een Iphone 3Gs uit NL (orgineel T-Mobile) en deze heb ik een tijdje terug via purpler1n gejailbrackt deze heb ik naar een tijdje er weer afgehaald en heb ik de beta versie van 3.0.1 erop gezet nu is het bij mij bekend dat de purpler1n niet meer werkt (hij blijft dus hangen bij wait for reboot) nu wil ik in 1 van deze dagen het met RedsnOw proberen (samen met mijn zwager, het is mij nog steeds niet gelukt met de ipsw bestand) nu is er dus de itunes 9 beschikbaar (nog niet gedownload) en is er nu ook al de volledige versie van 3.1 beschikbaar?? kan ik dan nog steeds via RedsnOw jailbracken, of is het verstandig om even te wachten tot wat er meer bekend is of iets dergelijks.

Ik ben net een nieuwe gebruikster van de Iphone 3gs en ik heb het al fout gedaan bij de beta versie nu wil ik dus het niet weer verknallen als ik het zo maar mag zeggen, ik wil toch weer graag terug naar de jailbrack want ik mis enige app's die mijn iphone gebruiksvriendelijker maakte dan wat hij nu is als orginal.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-09-09, 15:00
nutty75 nutty75 is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 91
Standaard

iTunes 9 én Firmware 3.1 zijn vandaag uitgekomen. Echter zou ik 3.1 NIET installeren aangezien daar nog geen jailbreak voor uit is..
Wil je dus graag jailbreaken zal je nog even moeten wachten tot die beschikbaar komt.

iTunes 9 schijnt zonder problemen te draaien met een gejailbreakte iPhone met 3.0.1 Heb het zelf nog niet geupdate (iTunes), dus geen eigen ervaring hierin.

(btw; zelf heb ik mijn 3GS gejailbreaked met 3.0.1 via redsnow. Werkt als een trein. Echter weet ik niet of je dit nog kan doen met iTunes9. Persoonlijk zou ik overigens gewoon even afwachten tot 3.1 jailbreak uitkomt, anders moet je nog een keer)
  #3  
Oud 10-09-09, 15:02
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Je moet 3.0.1 er op gaan zetten door Shift + Herstellen te klikken in iTunes. Dan kun je je gedownloade ipsw downloaden. (Download 3.0.1 voor 3G).

Vervolgens ga je jailbreaken met redsn0w.

3.1 moet je er niet op gaat zetten als je een jailbreak wilt... die is namelijk nog niet te jailbreaken.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #4  
Oud 10-09-09, 15:14
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Bedankt in iedergeval weet ik nu meer.

ik doe op dit moment nog even niks en ik wacht een berichtje af zodat ik gelijk kan jailbracken lijkt me toch verstandiger.
  #5  
Oud 11-09-09, 11:26
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs Bekijk bericht
Bedankt in iedergeval weet ik nu meer.

ik doe op dit moment nog even niks en ik wacht een berichtje af zodat ik gelijk kan jailbracken lijkt me toch verstandiger.
Dan gaat deze discussie nu op slot. Over het updaten naar 3.1 en de mogelijke consequenties daarvan lopen al discussie en zodra de nieuwe jailbreak-tool beschikbaar is, komt daar een nieuw topic over.

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Kan ik dit jailbreaken SergioEdelman Jailbreak 8 13-11-10 00:06
OS 4.0 naar 3.1, kan dit???? mike amersfoort iPhone Apps 1 15-08-10 19:49
Kan dit? stefantje Jailbreak 3 12-06-10 12:53
iPhone 3GS: kan dit? please help wesley026 Unlock 5 14-05-10 07:43
Kan telefoon niet opnemen, hoe kan dit? wermar iPhone algemeen 5 14-09-08 13:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:36.