Ervaringen iPad Pro discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door aevries Bedoelen jullie een hard reset, oftewel alle info kwijt en terug naar fabrieksinstellingen of een soft reset. Klik eens op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik lees de site op mijn iPhone en zie dan geen vraagteken. Wat ik bedoel is dat ik mij niet kan voorstellen dat je telkens een hard reset moet doen. Uit mijn ICT tijd was een hard reset alles deleten, dus instellingen en apps. Soft reset een geforceerde restart. Dit laatste lijkt mij meer waarschijnlijk.
|
|
|||
|
|||
Allez, dan voer een zachte reset uit. Druk gelijktijdig op de aan/uit + thuisknop tot het verschijnt.
|
|
||||
|
||||
Ik zie toch een probleem.
Stel (nee, dat komt gewoon en keer): een firmware update 9.1 -> 9.2. Doe ik met (voor zekerheid aangesloten aan oplader): valt halfweg de IPAD Pro uit: appeltje, peertje, weet ik veel: mijn IPAD Pro is "bricked". DUS: alleen update met een vooraf volgeladen accu.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik doe dat altijd via iTunes, maar ik moet 'm toch met de comp verbinden ... en dan is ie meteen aan het opladen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dezelfde bron meldt dat de iPP eigenlijk aan 28W zou moeten laden, maar adviseert ook daar niet zelf mee te experimenteren via derden opladers. Ik heb inmiddels twee accupacks die met 15W kunnen laden, ben benieuwd of dat merkbaar uitmaakt.
|
||||
|
||||
Ik begrijp even niet wat je bedoelt ......
|
|
|||
|
|||
...dan is ie meteen aan het opladen...
Aan mijn Pc hangend is ie aan het ' afladen'... Zelfs een 12W lader laadt niet voldoende bij als iPP in gebruik is: verbruik is hoger dan laadstroom. |
|
||||
|
||||
Ahhh, op die fiets.
Wel, gelukkig is de update naar 9.2 vlekkeloos verlopen. |
|
|||
|
|||
Sinds enkele dagen heb ik ook een ipad pro (Wi-Fi model - 128GB).
Zeer tevreden over. Met het grotere scherm kan ik comfortabeler de kranten lezen (ik lees De Standaard en De Morgen). Ik vind het formaat en het gewicht nog meevallen. Het enige moment waar ik er last van heb is wanneer ik op de trein tegelijkertijd iets eet en lees op de Ipad pro. Maar dat is misschien niet de bedoeling |
|
|||
|
|||
Gewoon de slide over functie inschakelen en één helft als bord gebruiken...
Mijn iPad Pro gaat er weer uit als er in maart een Air3 komt. Voor mijn gebruik is-ie te zwaar. |
|
|||
|
|||
Heb de Ipad Pro nu een paar dagen, fantastisch ding. Alleen kan niet syncen met mijn IMac. Deze is van late 2006 en ondersteund de laatste versie van ITunes niet meer. Alle gegevens van de ipad 4 via de Icloud overgezet.
Updates gaan helaas dus ook niet meer via Itunes |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik vind alleen het scherm keyboard vervelend, de backspace is te smal, stoort me. Smart keyboard doe ik namelijk alleen buiten de deur, thuis te zwaar en te lomp.
|
|||
|
|||
Ik vind het erg jammer dat het smart keyboard niet verlicht is. Had ik niet aan gedacht toen ik het kocht. De type cover 4 van MS heeft dit beter voor elkaar. Verder is de Pro echt top.
Ik vind sowieso de bovenste rij van het onboard toetsenbord erg klein. Had iets groter gemogen. |
|
|||
|
|||
We zijn het eens!
|
|
|||
|
|||
iPad pro gevallen en kapot 😢😢😢
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad air 2 ervaringen | ipotdje | iPad algemeen | 13 | 12-03-15 20:17 |
7.1 op iPad Mini, ervaringen? | MiDe74 | iPad algemeen | 3 | 14-03-14 22:02 |
iPad Air ervaringen | rsnhakan | iPad algemeen | 90 | 01-12-13 23:20 |
[iPad] Borderlinx Ervaringen | Meerkoetje | iPad algemeen | 2 | 21-04-10 12:27 |
|
|