Agenda op Ipad en Iphone achtergrondkleur weekend discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op een normale papieren kalender (maand overzicht) zijn de weekenddagen ingekleurd met een lichte achtergrond. Is er iemand die een idee heeft of dit op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda op Ipad en Iphone achtergrondkleur weekend
Op een normale papieren kalender (maand overzicht) zijn de weekenddagen ingekleurd met een lichte achtergrond.
Is er iemand die een idee heeft of dit op agenda ipad en iphone in het maandoverzicht ook mogelijke Is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als ik het maandoverzicht in de kalender van mijn iPhone bekijk zijn de datums van de weekdagen in het zwart en de datums van de dagen in het weekend grijs. Is dat niet voldoende?
|
|
||||
|
||||
Fantastical 2 kan dat. En ik vermoed heel veel andere 3rd party Apps ook.
|
|||
|
|||
Ik had nog niet gezien dat de weekend in een lichter kleur staan
En dit is inderdaad voldoende voor mij. Bedankt voor de reacties |
|
|||
|
|||
IPad achtergrondkleur agenda
Op mijn iPad is de achtergrondkleur van mijn agenda zwart. Is het mogelijk om die te veranderen in een willekeurig andere kleur? Bijvoorbeeld zwarte letters op een wit veld?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In Algemeen, beeldscherm en helderheid de weergave op licht zetten. Dan wordt je agenda wit met zwarte tekst |
Labels |
achtergrondkleur, schaduwkleur, weekend |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda iPhone en agenda iPad synchroniseren niet meer. | jpwg001 | iPhone Apps | 0 | 04-12-15 13:16 |
Agenda theme met afwijkende weekend-kleur mogelijk? | ButcherJF | Jailbreak apps en thema's | 4 | 08-05-08 13:44 |
|
|