dropbox en email op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik sla mijn emails vanaf mijn iMac op in Dropbox. Wanneer ik nu op mijn iPhone of iPad een email wil openen, krijg ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dropbox en email op iPad
Ik sla mijn emails vanaf mijn iMac op in Dropbox. Wanneer ik nu op mijn iPhone of iPad een email wil openen, krijg ik een melding dat dat niet gaat. Moet ik ergens een instelling wijzigen o.i.d.?
Laatst gewijzigd door sanding; 22-02-16 om 19:50. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarom zou je e-mails opslaan in Dropbox om op de iPad te openen?!
|
|
|||
|
|||
Normaal staan ze natuur op mijn Mac. Maar als ik documenten nodig heb voor een vergadering, dan neem ik die mee op mijn iPad. Niets vreemds toch? Overigens wanneer de mails in Dropbox staan in de relevante map, gooi ik ze weg op mijn Mac en verdwijnen dus ook van de iPhone en iPad.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je Dropbox niet meer nodig. |
|
|||
|
|||
Allemaal goed bedoelde adviezen, maar mijn vraag blijft waarom ik op de iPad en de iPhone geen emails met eml extensie kan openen. Met OS X gaat het prima, maar met iOS niet. Misschien heeft iemand anders een idee hoe dit op te lossen.
In de helpdesk van Dropbox worden zeer veel extensies geloosd, maar eml staat er niet bij, zou het echt niet kunnen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk is de extensie eml niet gekoppeld aan de mail.app.
Als dat überhaupt al gaat. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dropbox foto's dubbel op iPad | MrMuilie | iPad Apps | 1 | 03-04-11 16:43 |
Dropbox is uit voor de iPad | metz | iPad algemeen | 0 | 04-05-10 12:56 |
|
|