Identiteitscontrole uitgaande smtp server discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer een mailaccount op mijn iPad te zetten van de korfbalvereniging. Mail ontvangen lukt wel, maar uitsturen niet. Blijkbaar moet ik de identiteitscontrole bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Identiteitscontrole uitgaande smtp server
Ik probeer een mailaccount op mijn iPad te zetten van de korfbalvereniging. Mail ontvangen lukt wel, maar uitsturen niet. Blijkbaar moet ik de identiteitscontrole bij de uitgaande smtp server uitzetten, maar dat gaat niet. Ik heb 4 opties voor een dergelijke controle (bijv wachtwoord) maar ik kan niet kiezen voor 'geen'. Betekend dit dat ik dus geen mail kan versturen voor de vereniging vanaf mijn iPad? Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kunt of moet de smtp-server van je internetprovider nemen. Vervolgens kun je nog alternatieven kiezen als je een gmail- en/of yahoo-account hebt.
|
|||
|
|||
Dank je voor je reactie. Ik heb idd de smtp van Caiway genomen als hoofdserver, maar ik wil de identiteitscontrole af kunnen zetten en dat lukt me niet.
|
Labels |
identiteitscontrole, smtp server |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
smtp uitgaande server verwijderen | Luistervinkje | iPhone algemeen | 2 | 10-01-14 20:06 |
Smtp server instellingen | fcruizer | iPhone algemeen | 3 | 06-04-13 12:07 |
smtp server | Gustf | iPad algemeen | 0 | 03-07-11 12:20 |
SMTP server | groennou | Overige providers Nederland | 10 | 05-01-09 19:49 |
Pop-server ondersteunt geen X-APOP-identiteitscontrole | MvdS | iPhone algemeen | 3 | 02-07-08 08:48 |
|
|