Toetsenbord erg traag bij gebruik in browsers discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de laatste update (versie 9.3.2) is mijn toetsenbord erg traag in de webbrowsers. Het probleem doet zich voor als ik iets wil invoeren in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toetsenbord erg traag bij gebruik in browsers
Sinds de laatste update (versie 9.3.2) is mijn toetsenbord erg traag in de webbrowsers.
Het probleem doet zich voor als ik iets wil invoeren in een invulveld, zoals de zoekbalk bij Google, invoeren van gebruikersnaam en wachtwoord, etc. Het invoeren van een webadres in een adresbalk levert geen probleem op. Het is echt zo verschrikkelijk traag dat het niet te doen is , heb al van alles geprobeerd zoals opnieuw opstarten, hard reset, geschiedenis gewist, cache geheugen gewist en apps afgesloten. Maar niets helpt helaas! Wie kan mij helpen?? Ik heb het volgende iDevice: - 2 maanden oud - iPad 4 mini - 4G + Wi-Fi - 16 GB - Browsers die ik gebruik: Safari en Chrome Alvast bedankt!! Groeten Jurgen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
browser, invoerveld, langzaam, toetsenbord, traag |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple TV 3 erg traag | bartsaerens | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 11 | 31-07-14 00:52 |
PDF lezer erg traag | dsimons | iPad algemeen | 2 | 31-12-11 12:27 |
3G en IOS4 erg traag | Peernij | iPhone algemeen | 92 | 06-04-11 00:17 |
iPhone ERG traag | HDL | iPhone algemeen | 8 | 19-03-09 15:26 |
Toetsenbord erg langzaam bij typen van Mail. | iPhoneRobin | iPhone algemeen | 2 | 13-07-08 18:51 |
|
|