Update Q: Before: iPad ziet name van Apps heel glitchy naa jailbreak discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kleine update ik denk dat ik een verkeerde Repo/tweak heb toegevoegd helpt het als ik Zeppeling verleider? Reboot? Please help me...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update Q: Before: iPad ziet name van Apps heel glitchy naa jailbreak
Kleine update ik denk dat ik een verkeerde Repo/tweak heb toegevoegd helpt het als ik Zeppeling verleider? Reboot? Please help me
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Onder cydia kun je zien welke tweaks geïnstalleerd zijn en daar kun je ze verwijderen.
Dus een voor een verwijderen tot je de dader te pakken hebt. |
|
||||
|
||||
Update waarvan?
Het is handiger om in je bestaande topic te posten (mocht dat er zijn), in plaats van een nieuw topic te starten.
|
|||
|
|||
Hier heb ik het oorspronkelijke bericht
update waarom? Omdat die niet bekeken werkt {Staat ook een afbeelding van staat bij} ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 augustus 2016 om 21:03 ---------- http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...app-namen.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na update van mijn iphone 4 ben ik heel veel kwijt | shiwen | iPhone algemeen | 1 | 11-10-13 07:24 |
Ipad heel snel leeg na update | llooll | iPad algemeen | 4 | 01-11-12 16:33 |
Naa jailbreak 4s 5.0.1 gaat het battrij zeer snel leeg | ABDARAHMAN | Jailbreak | 1 | 10-02-12 21:50 |
|
|