//

Foto's bijplaatsen via iTunes

Foto's bijplaatsen via iTunes discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Ik zet foto's vanaf mijn PC op de iPad met iTunes. Nu heb ik het idee, dat als je synchroniseert, het altijd alles of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-08-16, 11:45
robvanr99 robvanr99 is offline
 
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2016
Berichten: 2
Standaard Foto's bijplaatsen via iTunes

Hallo. Ik zet foto's vanaf mijn PC op de iPad met iTunes. Nu heb ik het idee, dat als je synchroniseert, het altijd alles of niets is. Als ik een paar honderd foto's op de iPad heb staan en ik wil er 10 bijplaatsen, kan ik niks anders doen dan al die paar honderd opnieuw plus de 10 nieuwe te synchroniseren. Klopt dat? Of is er een optie om alleen die 10 nieuwe foto's bij te plaatsen, terwijl de eerdere foto's blijven staan? Alléén de 10 foto's synchroniseren gaat niet, dan zijn de oudere foto's weg. Vraag is dus: is er een optie om alleen foto's bij te plaatsen, i.p.v. complete synchronisatie. Eventueel andere software? Dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-08-16, 13:55
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Wat is het probleem ? Je wilt 10 foto's toevoegen en dat gebeurt. Als je in iTunes de eerder geplaatste verwijdert dan worden die op je iPad ook verwijderd, dat is synchroniseren (gelijk maken).
Je kunt de Photo transfer app proberen.
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden
  #3  
Oud 20-08-16, 17:16
robvanr99 robvanr99 is offline
 
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2016
Berichten: 2
Standaard

Ja, wat is het probleem. Het probleem wás, dat ik dacht dat iTunes de bestaande foto's opnieuw altijd ging neerzetten. Maar nu zie ik, dat ie dat helemaal niet doet. Wat er is, dat blijft en nieuwe worden toegevoegd. Voortaan iets meer experimenteren alvorens te zeuren.
Probleem opgelost.
Groeten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen foto's op iPhone en toch 692 Mb aan foto'sd in iTunes kurveekyl iPhone algemeen 1 27-01-15 13:40
Gedeelde Fotostream.....Bijplaatsen? Patrick055 iCloud 1 17-12-12 15:58
Ik kan geen foto's meer inladen via iTunes. Aantal foto's dat ie noteert is 10.314 ronsleegers23 iPhone algemeen 0 20-11-12 18:27
Windows: foto's bijplaatsen in de foto's app Herbieferbie iTunes 2 08-08-12 22:14
Lokatie in foto-app werkt niet (itunes synct niet alle foto's op de wereldkaart) RuudM123 iTunes 4 24-12-10 23:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:28.