//

foto's bijplaatsen in de foto's app

foto's bijplaatsen in de foto's app discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ik heb mijn ipad hersteld mbv een gemaakte backup, nu had ik 150 foto's in de backup staan en die staan er weer op, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-08-12, 20:50
Herbieferbie Herbieferbie is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 50
Standaard foto's bijplaatsen in de foto's app

hoi ik heb mijn ipad hersteld mbv een gemaakte backup, nu had ik 150 foto's in de backup staan en die staan er weer op, maar had er totaal 180 opstaan, en die had ik gelukkig wel gekopierd naar mijn computer, maar als ik 151 tm 180 kopier kan ik ze niet plakken op mijn ipad, zal wel met itunes moeten maar hoe, wil enkelt die 30 er aan toevoegen verders niks
Ik hou van mij ipad maar dat itunes grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

wie helpt

bedankt alvast
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-08-12, 22:51
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Mss via photosync? Is via Wi-Fi, is makkelijk te gebruiken.

Ik gebruik deze app als ik foto's van pc naar iPhone wil zetten of van iPhone naar pc.

Alleeja, in feite gebruik ik nu ook via icloud, als ik een foto trek mee mijn iPhone komen deze automaisch terecht op mijn pc, handig.
  #3  
Oud 08-08-12, 22:14
Shandro's schermafbeelding
Shandro Shandro is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 66
Standaard

Start iTunes op > sluit het apparaat aan de pc > klik op naam_iPad > klik nu op Foto

[IMG]http://i49.tinypic.com/10z9wnl.jpg[/IMG]

/ aanvinken Foto’s synchroniseren uit / vinkje bij Geselecteerde mappen / aan vinken / synchroniseren.

De mappen die je te zien krijgt voor foto's zijn de mappen van Mijn afbeeldingen:
[win 7] C:\Users\gebruikersnaam\Mijn afbeeldingen[Pictures]\
[win xp] C':\gebruikersnaam\Documenten\Mijn afbeeldingen\Foto Albums\

Als je die 30 foto's in een map plaatst bij Mijn afbeeldingen, dan zou het moeten lukken.
__________________
groet, Shandro
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto Nicole90 Muziek, foto & video 7 15-09-12 12:32
Foto: Foto's verwijderen uit Filmrol (Foto's App) TRAAG MvdS Muziek, foto & video 1 15-05-12 22:04
Lokatie in foto-app werkt niet (itunes synct niet alle foto's op de wereldkaart) RuudM123 iTunes 4 24-12-10 23:17
Foto: Nederlandse iPhone foto publicaties - geef je foto's op roelofk Muziek, foto & video 1 17-05-10 23:20
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's Robert M. Muziek, foto & video 2 14-02-09 23:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:14.