ipad4 A1460 code 14 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, heren en wellicht ook dames. afgelopen weekend een ipad 4 A1460 van iemand overgenomen die is code 14 blijft hangen. met mijn iPhone ervaring ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad4 A1460 code 14
Goedemorgen, heren en wellicht ook dames.
afgelopen weekend een ipad 4 A1460 van iemand overgenomen die is code 14 blijft hangen. met mijn iPhone ervaring lukt het mij meestal met behulp van dit forum en jullie natuurlijk om zoiets te herstellen. maar deze ipad doet iets moeilijker ik heb hem geprobeerd te herstellen in beide modussen gewoon en dfu (of zoies) maar ik blijf de fout melding houden. soms krijg ik op het beeldscherm het appel logo met de "laad" balk waarvan de eerste 5 mm wit is en dan krijg ik weer code 14 heeft iemand van jullie nog aanvullende tips? of suggesties? b.v.d. groet:Anne |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
5 Ways To Fix IPhone Error 14 | TechnoBezz
Als dat niet werkt kan je een manuele restore naar iOS 9.3.5 proberen. Donwload de juiste iPad 4 firmware van https://ipsw.me/signed |
|
|||
|
|||
bedankt voor je snelle reactie
voor de zekerheid nog een vraag: ik heb modelA1640 en moet dan de global isp hebben toch? |
|
|||
|
|||
De iPad 4 model A1640 is hardware platform iPad3,6. Je hebt dus het ipsw image iPad3,6_9.3.5_13G36_Restore.ipsw nodig.
|
|
|||
|
|||
tot zover:
ipad 3,6 9.3.3 geeft: ipad niet gevonden ipad 3,6 9.3.4 geeft: apple loge en code 14 ipad 3,6 9.3.4 geeft: wederom onbekende fout code 14 ik probeer nu alles nog eens in dfu modes |
|
|||
|
|||
Je kan alleen nog maar herstellen naar iOS 9.3.4 en 9.3.5. iOS 9.3.3 wordt niet meer ondertekend door Apple. En iOS 9.3.4 bevat drie (3) enorme veiligheidslekken. Succes verder.
|
|
|||
|
|||
helaas heeft dit ook niet geholpen
zowel gewoon herstel als herstel in dfu modes met 9.3.4 of 9.3.5 levert niets op onbekende fout code 14 ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 augustus 2016 om 12:49 ---------- er zat idd een itunes lockdown in mij pc ik heb de verwijderd en opnieuw de ipad geprobeerd te herstellen. helaas is dit niet gelukt en ik heb weer een lockdown in mijn appelmap staan. moeten we daat de oplossing zoeken? ligt het aan mijn itunes? (ik heb de nieuwste) en waarom krijgt men een lockdown? |
|
|||
|
|||
helaas lijkt niets te helpen
iemand nog een idee? |
|
|||
|
|||
ja dat heb ik gelezen, en de folder lockdown kan ik ook verwijderen ed
maar de ipad uit die code 14 halen lukt mij nog steeds niet bedankt voor je reactie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad4 blokkeert spontaan | GlazzOOG | iPad algemeen | 1 | 08-01-14 14:42 |
solderen iPad4 | redeye | iPad algemeen | 1 | 26-12-13 23:40 |
iPad4? | Smallcat | iPad algemeen | 4 | 11-08-13 21:29 |
Verlengkabel voor iPad4 | jwkempeneers | iPad accessoires en onderdelen | 2 | 28-12-12 08:39 |
ipad4 | xxbora | iPad algemeen | 3 | 12-11-12 13:58 |
|
|