//

default email address

default email address discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb aan mijn account (dat uit een email adres bestaat) een emailadres toegevoegd omdat ik het eigenlijk wil veranderen maar de iPad mij niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-08-16, 18:50
louis14 louis14 is offline
 
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 27
Standaard default email address

ik heb aan mijn account (dat uit een email adres bestaat) een emailadres toegevoegd omdat ik het eigenlijk wil veranderen maar de iPad mij niet toelaat die account setting te veranderen.
ik heb gelezen dat er in instellingen van mail "default account bestaat" dat toelaat het default email adres te wijzigen maar "default account" verschijnt pas als je verschillende accounts heb.Ik heb slechts één account.
Mijn bedoeling is dus dat het tweede email adres dat ik toegevoegd heb aan mijn account gebruikt zou worden in de Van: lijn van mijn mail die ik verstuur van mijn mail app.
Hoe doe ik dat?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-08-16, 18:25
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

"Mijn account" welk account ? Apple ID ? E-mail ? Webshop ? Dit forum ?
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden
  #3  
Oud 30-08-16, 20:56
louis14 louis14 is offline
 
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 27
Standaard

ik heb het over mijn mail app: dus de account van mijn mail app
  #4  
Oud 30-08-16, 21:03
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

In de mail-app moet je een account invullen: iCloud, Google, Outlook.... Welke vul jij in ?
  #5  
Oud 30-08-16, 21:09
louis14 louis14 is offline
 
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 27
Standaard

het is een third party imap account van mijn lokale internet provider dus geen cloud service
  #6  
Oud 30-08-16, 21:19
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Juist, ik begrijp het nu. Je moet dat tweede email-adres gewoon als nieuw account toevoegen via Instellingen/Mail en Contacten/Anders en die als default aanwijzen.
  #7  
Oud 30-08-16, 22:00
louis14 louis14 is offline
 
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 27
Standaard

ik heb het gevonden.ik had het nieuwe email adres als tweede adres toegevoegd bij het overzicht van de adressen van mijn account maar ik was vergeten het vinkje op het einde van het adres te verplaatsen van het oude adres naar het nieuwe adres.
Dat vinkje duidt blijkbaar aan welk adres er gebruikt wordt als from:
Uw oplossing werkte waarschijnlijk ook wel maar vraagt de instelling van een account.
Alvast bedankt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sender address was invalid Ralf26 iPhone algemeen 0 29-04-09 10:02
ical en address book synchroniseren laiphone iTunes 0 07-10-08 02:46
Address Book op Summerboard Wika Jailbreak apps en thema's 4 27-01-08 17:06
Address Book from Palm to iPhone nisgav iPhone algemeen 3 16-10-07 15:50
Geen IP address in beeld. Rudolf Archief 4 03-10-07 19:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:10.