Kan iPad niet opnieuw activeren discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Mijn zus was haar toengangscode van de iPad vergeten dus heb ik deze maar gereset. Maar nu kan de iPad niet worden geactiveerd, als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan iPad niet opnieuw activeren
Hoi,
Mijn zus was haar toengangscode van de iPad vergeten dus heb ik deze maar gereset. Maar nu kan de iPad niet worden geactiveerd, als ik hem wil actvieren krijg ik deze melding " *email adres* kan niet worden gebruikt om deze iPad te ontgrendelen." Wat moet ik nu doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het juiste email adres en wachtwoord gebruiken waar de iPad mee geregistreerd staat.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Contact opnemen met de Apple helpdesk, die helpen je graag verder.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 6 leegehaald omdat simkaart niet gevonden werd, kan niet meer activeren | rwesterveld | iPhone algemeen | 4 | 29-06-15 13:52 |
Raar probleem 3gs pakt sim niet dus kan niet activeren | jewwy | iPhone algemeen | 4 | 03-07-10 21:46 |
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren | bjakkers | iPhone Apps | 4 | 09-11-08 20:00 |
kan niet activeren !!! | bully112 | Unlock [archief] | 6 | 02-12-07 14:58 |
|
|