//

iPad Pro 12.9 ervaring met garantie

iPad Pro 12.9 ervaring met garantie discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik was benieuwd of iemand ervaring heeft met de garantie afwerking van de iPad Pro 12.9. Bij de iPhone wordt meestal bij een hardware ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-16, 16:55
doopie2you doopie2you is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 3
Standaard iPad Pro 12.9 ervaring met garantie

Goedendag,

Ik was benieuwd of iemand ervaring heeft met de garantie afwerking van de iPad Pro 12.9. Bij de iPhone wordt meestal bij een hardware probleem, het toestel vervangen door een waar gebruikte delen in zitten. Dit is natuurlijk niet erg want het blijft gewoon een goede telefoon.

Nou vraag ik me af of dit ook het geval is bij de iPad Pro 12.9. Of schroeft Apple deze open om hardware te vervangen? (lees: besturingssysteem slaat regelmatig vast en zet zichzelf uit, ook na twee keer opnieuw IOS erop gezet te hebben).

Misschien dat iemand op dit forum zelf een iPad Pro 12.9 heeft, waarmee die is teruggegaan naar de Apple store (officiële apple store, geen Amac). Dat die kan vertellen of het toestel wordt geruild bij constatering van het probleem, of dat je het toestel inlevert en later kunt ophalen.

Alvast bedankt,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-16, 17:29
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Die ervaring heb ik gelukkig nog niet hoeven opdoen.
Maak een afspraak met de Genius Bar. Uit de diagnose die zij kunnen maken, volgen de mogelijkheden. Dan kun je terplekke kijken wat je wilt.
In mijn profiel staat de 9.7", maar we hebben ook 2x de 12.9".
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heeft iemand ervaring met garantie in buitenland? thongpoon iPhone algemeen 2 27-08-10 11:27
Goede ervaring met T-Mobile garantie; hoe zijn jullie ervaringen? McMeller Odido (T-Mobile) 5 28-03-10 14:57
iphone kapot...garantie WAAR? wie ervaring nawikre Koopinformatie Nederland 6 08-05-08 19:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:44.