iPad Pro 12.9 ervaring met garantie discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik was benieuwd of iemand ervaring heeft met de garantie afwerking van de iPad Pro 12.9. Bij de iPhone wordt meestal bij een hardware ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
iPad Pro 12.9 ervaring met garantie
Goedendag,
Ik was benieuwd of iemand ervaring heeft met de garantie afwerking van de iPad Pro 12.9. Bij de iPhone wordt meestal bij een hardware probleem, het toestel vervangen door een waar gebruikte delen in zitten. Dit is natuurlijk niet erg want het blijft gewoon een goede telefoon. Nou vraag ik me af of dit ook het geval is bij de iPad Pro 12.9. Of schroeft Apple deze open om hardware te vervangen? (lees: besturingssysteem slaat regelmatig vast en zet zichzelf uit, ook na twee keer opnieuw IOS erop gezet te hebben). Misschien dat iemand op dit forum zelf een iPad Pro 12.9 heeft, waarmee die is teruggegaan naar de Apple store (officiële apple store, geen Amac). Dat die kan vertellen of het toestel wordt geruild bij constatering van het probleem, of dat je het toestel inlevert en later kunt ophalen. Alvast bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
Die ervaring heb ik gelukkig nog niet hoeven opdoen.
Maak een afspraak met de Genius Bar. Uit de diagnose die zij kunnen maken, volgen de mogelijkheden. Dan kun je terplekke kijken wat je wilt. In mijn profiel staat de 9.7", maar we hebben ook 2x de 12.9". |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heeft iemand ervaring met garantie in buitenland? | thongpoon | iPhone algemeen | 2 | 27-08-10 11:27 |
Goede ervaring met T-Mobile garantie; hoe zijn jullie ervaringen? | McMeller | Odido (T-Mobile) | 5 | 28-03-10 14:57 |
iphone kapot...garantie WAAR? wie ervaring | nawikre | Koopinformatie Nederland | 6 | 08-05-08 19:56 |
|
|