Contacten-app laat niets meer zien discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik nu klik op 'Contacten', zie ik een wit scherm dat vervolgens direct weer terug gaat naar het beginscherm. M.a.w. Ik zie mijn contacten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten-app laat niets meer zien
Als ik nu klik op 'Contacten', zie ik een wit scherm dat vervolgens direct weer terug gaat naar het beginscherm. M.a.w. Ik zie mijn contacten niet meer.
Vanochtend heb ik Google Foto's toestemming gegeven tot het gebruik van Contacten. (Dat werkt, foto's makkelijk te delen). Kan dat oorzaak zijn? Kan ik dit herstellen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je zou kunnen proberen om de toestemming in te trekken.
Dit doe je als volgt (zowel ios 6 als 7): instellingen -> privacy -> foto's en dan Google Foto's uitschakelen. |
|
|||
|
|||
Contacten weer terug!
De contacten waren zo verdwenen, en net zo plotseling zijn ze ook weer vanzelf teruggekomen!
RaRa ......... |
|
|||
|
|||
Google was bezig ze in hun systeem op te nemen. Dat krijg je als je de Grote Opslokker ergens toestemming voor geeft.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Memory App die geheugen gebruik per app laat zien? | bvstrien | iPhone Apps | 3 | 26-04-12 14:17 |
iCloud agenda & contacten: kan niets meer toevoegen en niets meer verwijderen | witzel | iCloud | 0 | 17-02-12 16:23 |
icefilm laat geen covers meer zien | ABDARAHMAN | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 10 | 30-01-12 12:50 |
Camera.app laat niets zien | borgqueenx | iPhone Apps | 3 | 23-09-09 21:41 |
|
|