Berichten naar VR-bril vanaf iPad? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forum, Misschien heeft iemand hier voor mij een oplossing. Stel, ik geef een persoon een VR-bril die ik koppel aan een iPad via HDMI. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Berichten naar VR-bril vanaf iPad?
Hallo forum,
Misschien heeft iemand hier voor mij een oplossing. Stel, ik geef een persoon een VR-bril die ik koppel aan een iPad via HDMI. Kan ik dan op een of andere manier er voor zorgen dat ik vanaf de iPad tekstberichten naar de bril kan sturen? Het mooist zou zijn als het vooraf ingestelde berichten zijn, die ik in willekeurige volgorde en op een door mij te bepalen moment kan selecteren en versturen. Ik wil dit gebruiken om iemand aanwijzingen te geven die mij niet kan zien of horen. Bestaat er al een app die dit kan? Zo niet, heeft iemand dan een andere oplossing? Alvast bedankt, Jeroen Laatst gewijzigd door Rage; 23-10-16 om 13:01. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Photostream vanaf pc WEL naar iphone NIET naar ipad ? | masutrix | iPad algemeen | 3 | 26-12-12 13:37 |
Bestanden vanaf PC naar Ipad zetten | bnijkamp | iPad Apps | 9 | 27-05-12 22:36 |
internet vanaf iPhone naar iPad | Juud60 | iPad algemeen | 6 | 13-08-11 15:30 |
|
|