youtube video's afspelen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan het dat ik opeens geen youtube video's meer kan afspelen op mijn ipad air, terwijl dat wel altijd kon....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
youtube video's afspelen
Hoe kan het dat ik opeens geen youtube video's meer kan afspelen op mijn ipad air, terwijl dat wel altijd kon.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iets meer info? Speel je ze af via safari of de app? Via mobiel netwerk of Wi-Fi?
|
|
|||
|
|||
maakt niets uit via app niet via safari niet, met Wi-Fi, maar filmpjes van dumpert ed speelt hij wel af, alleen filmpjes van youtube niet.
Dus als ik via facebook een filmpje wil bekijken wat via youtube gaat kan het niet en van andere sites wel |
|
|||
|
|||
Omdat je geen iPad hebt? Volgens je profiel in ieder geval.
|
|
|||
|
|||
<sarcasme> Klinkt als een hardware probleem. Weggooien dat ding! </sarcasme>
|
|
|||
|
|||
Daar heb ik wat aan Gonus, bedankt man!!
|
|
|||
|
|||
You're more than welcome!
Ik dacht je met wat sarcasme misschien te kunnen verleiden tot het verschaffen van wat meer informatie... Helaas... |
|
|||
|
|||
Tja, blijkbaar heeft ts geen verdere hulp nodig. Helaas is het blijkbaar heel moeilijk om gewoon meteen wat meer informatie bij een vraag te stellen.
Maar dan wel verwachten dat anderen serieus uitgebreid gaan helpen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Error logo bij afspelen youtube-video | mongoltjuh | Muziek, foto & video | 0 | 14-08-10 12:16 |
Kan geen video van youtube afspelen | edwin1234 | Muziek, foto & video | 0 | 20-07-09 08:56 |
YouTube kan niet afspelen | Razer | Archief | 4 | 09-05-08 15:12 |
|
|