Sommige "tekstvervangers" werken niet op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPad wordt "mh" keurig vervangen door mondhygiëniste, maar "lf" wordt geen "Liefs,". Op de iPhone werkt het wel. Ik heb alles bij Teksverandering ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sommige "tekstvervangers" werken niet op iPad
Op mijn iPad wordt "mh" keurig vervangen door mondhygiëniste, maar "lf" wordt geen "Liefs,". Op de iPhone werkt het wel.
Ik heb alles bij Teksverandering al eens gewist en opnieuw ingevoerd. Hielp niet. Reset ook niet. Iemand enig idee? Ik vind het zo gek dat sommige woorden wel goed gaan en andere niet. Vast dank voor je reactie, Adriana.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Datum in "momenten" in "Foto's" komen niet overeen met origineel! | squertes | iPhone algemeen | 1 | 06-12-13 16:35 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct | Lancia | iPhone Navigatie | 14 | 10-10-09 14:57 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|