Ipadconnector werkt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Ipad Air 2 maar deze wil niet meer opladen. Hij wordt ook niet meer herkent door mijn pc. Als ik hem uitzet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipadconnector werkt niet
Ik heb een Ipad Air 2 maar deze wil niet meer opladen. Hij wordt ook niet meer herkent door mijn pc. Als ik hem uitzet en dan de oplader insteek, start hij wel op maar laadt dan toch niet verder. Het symbool van de batterij toont ook nooit dat deze zou opladen.
Heeft iemand hier enige ervaring mee? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zit er vuil in de connector ? kijk er eens goed in met een lampje
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
de oplader moet van het type 5Volt 2.1 Ampere zijn is de stroom lager dan wordt de iPad niet of nauwelijks opgeladen,
Opladen via een laptop is helemaal niet aan de orde. En een oplader uit china ook al niet dus vermoedelijk is je adapter te zwak. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vpn werkt niet, whatsapp werkt wel | sara07 | iPhone algemeen | 17 | 05-07-15 19:11 |
winterboard doet het niet , 5 icon dock, werkt niet 5 column springboard ook niet | m1chelle92 | iPhone algemeen | 9 | 17-11-11 19:21 |
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? | hans-wouter | iPad algemeen | 11 | 04-05-10 14:54 |
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? | iSP | Unlock | 394 | 08-12-09 21:31 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|