Handbrake instellingen voor Ipad 1 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ff een vraagje over hoe ik handbrake moet instellen , tis het volgende ik heb een mkv bestand van 1,2 gig dat ik naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Handbrake instellingen voor Ipad 1
Hoi ff een vraagje over hoe ik handbrake moet instellen , tis het volgende ik heb een mkv bestand van 1,2 gig dat ik naar een divx wil omzetten maar als ik dat met de toggle doe krijg ik een megabestand van 2 gig terwijl ik ongeveer naar 650 mb wil, dit omdat de Ipad 1 met vlc player dit beter aankan!
wie o wie ?? Greets demonski |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik de 'Apple TV' instelling en zet het om naar m4v. Als je toch converteert, waarom dan niet gelijk naar een bestand dat je in de video app kunt afsprelen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 3 - Handbrake presets | wvy | iPad algemeen | 1 | 06-10-12 12:55 |
video's omzetten naar ipad formaat met handbrake | janne22 | Muziek, foto & video | 14 | 04-06-12 20:35 |
handbrake ipad converter | played | iPad algemeen | 0 | 11-11-10 16:42 |
Video: handbrake voor windows | cilic | Muziek, foto & video | 1 | 05-10-08 12:28 |
Video: juiste handbrake instellingen voor widescreen films | drboot | Muziek, foto & video | 1 | 17-06-08 19:01 |
|
|