iBook geen tekst zichtbaar in boeken na updat 10.3.2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geen tekst iBook zichtbaar na update 10.3.2, wel omslag zichtbaar. Na iTunes herstel, eerste boek wel tekst daarna niet meer....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iBook geen tekst zichtbaar in boeken na updat 10.3.2
Geen tekst iBook zichtbaar na update 10.3.2, wel omslag zichtbaar.
Na iTunes herstel, eerste boek wel tekst daarna niet meer. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik kamp met hetzelfde probleem. Wel omslag van het boek, geen tekst???
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 July 2017 om 12:40 ---------- Iemand al een oplossing? |
|
|||
|
|||
Net m'n vakantievoorraad aangeschaft. Alles in orde.
|
|||
|
|||
Met iOS 11 is dat probleem opgelost.
Als je geen iOS 11 kunt installeren, omdat je apparaat daarvoor te oud is, kan je een andere E-Book Reader App gebruiken. Bijv. de Bluefire Reader (werkt samen met Dropbox). Hier nog twee linken over het probleem met lege boeken: https://www.onemorething.nl/communit...oks-verdwijnt/ https://www.tabletsmagazine.nl/vraag...n-ineens-leeg/ Laatst gewijzigd door Mariche; 30-09-17 om 04:20. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na updat IOS 5 - geen synchronisatie meer met outlook (agenda, adres, notities ...) | VEJA | iPhone algemeen | 23 | 20-06-16 21:22 |
email en geen tekst zichtbaar | mbe | iPhone algemeen | 4 | 12-02-12 13:01 |
NL boeken in iBook Store? | RunningArchie | iPad algemeen | 16 | 16-07-11 13:31 |
Tekst mail niet zichtbaar na openen als er een attachment bij zit | lro | iPhone algemeen | 0 | 03-06-10 11:28 |
Geen ibook op mijn ipad | parrish | Archief | 4 | 25-04-10 18:45 |
|
|