Ipad 2 Foutmelding code 9 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na opladen krijg ik de melding dat ik mijn Ipad 2 moet aansluiten op Itunes. Itunes geeft aan dat ik software moet herstellen. Software wordt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 2 Foutmelding code 9
Na opladen krijg ik de melding dat ik mijn Ipad 2 moet aansluiten op Itunes. Itunes geeft aan dat ik software moet herstellen. Software wordt uitgepakt. Bij installatie geeft hij aan dat hij niet kan biwerken/herstellen naar fabrieksinstellingenen komt hij met de foutcode 9 terug. Apple advies geraadpleegd. Volgende stappen ondernomen:
- ander usb poort genomen - firewall uitgeschakeld Melding met foutcode 9 blijft. Wie kan mij helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 4de generatie fout code 4014 | Joeri75 | iPad algemeen | 4 | 06-03-16 10:16 |
Protube foutmelding bij Downloaden: "Expected Status Code in (200-299), Got 403" | rosh | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-01-14 15:18 |
Hotspot code IPhone op IPad gebruiken | Kaysar | Odido (T-Mobile) | 2 | 22-02-12 22:10 |
Ipad is geblokeerd 3x foute code | bobby81 | iPad algemeen | 2 | 30-12-10 23:26 |
|
|