Foto opladen naar website vanaf iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik de Ipad doen kiezen tussen Camera (dus nieuwe foto) of bestaande foto uit album. De eerste keer werd dit gevraagd, maar nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto opladen naar website vanaf iPad
Hoe kan ik de Ipad doen kiezen tussen Camera (dus nieuwe foto) of bestaande foto uit album. De eerste keer werd dit gevraagd, maar nu staat hij automatisch op Camera en kan ik dus geen foto uit een album meer opladen naar een website (html-formulier).
Wie kan mij zeggen hoe ik deze keuze terugkrijg? Of hoe ik het kan resetten zodat deze vraag terug wordt gesteld. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
foto's opladen, html formulier |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vanaf ipad met gmail foto en tekst versturen | wilfrida | iPad algemeen | 2 | 30-10-15 18:46 |
Foto's laden op Ipad vanaf laptop | Las | iPad algemeen | 3 | 11-04-13 20:31 |
Photostream vanaf pc WEL naar iphone NIET naar ipad ? | masutrix | iPad algemeen | 3 | 26-12-12 13:37 |
ATV3 foto vanaf de Iphone naar TV | levalica | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 29-08-12 15:48 |
|
|