Bij hoes sluiten gaat scherm niet uit discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds deze week heb ik een iPad Pro 10.5 en heb daar ook een hoes bij gekocht (merkloos). Ik heb zo'n zelfde soort hoes op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij hoes sluiten gaat scherm niet uit
Sinds deze week heb ik een iPad Pro 10.5 en heb daar ook een hoes bij gekocht (merkloos). Ik heb zo'n zelfde soort hoes op mijn iPad mini 1 en als ik die sluit gaat het scherm automatisch uit. Dit doet mijn nieuwe iPad Pro dus niet en dat had ik wel verwacht. Is dit een instelling?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heeft je nieuwe hoes wel een magneet om dit te doen?
|
||||
|
||||
De eventuele instelling zit bij instellingen - beeldscherm en helderheid - vergrendel / ontgrendel
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor het meedenken, daar zit inderdaad de instelling. Maar ook als dat is ingeschakeld reageert de ipad niet op het openen en sluiten van de hoes.
De hoes is overigens, net als de oude, voorzien van een magneetrand |
|
||||
|
||||
probeer die oude nog eens?
Of leen er een in de buurt, lijkt mij dat de hoes niet ok is. Ik heb er een van de Action, doet het prima. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone gevallen, zwart scherm en gaat niet meer aan | HansVerberg | iPhone algemeen | 4 | 12-05-16 10:03 |
iPad Scherm gaat niet aan. | Rico515 | iPad algemeen | 6 | 29-12-12 11:40 |
Waarom gaat Free Memory steeds sluiten? | Ip0d | iPhone Apps | 0 | 01-04-11 20:03 |
Scherm gaat niet uit tijdens het bellen (IPHONE 3GS 16GB) | dima-sam | iPhone algemeen | 9 | 27-01-10 15:11 |
Scherm gaat niet uit tijdens bellen | alikarakas | iPhone algemeen | 2 | 03-12-08 16:47 |
|
|