Iconen verdwijnen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPad air 2 heb ik inmiddels al drie apps waarvan het icoon verdwijnt en vervangen is door een soort blanke default icoon zoals ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iconen verdwijnen
Op mijn iPad air 2 heb ik inmiddels al drie apps waarvan het icoon verdwijnt en vervangen is door een soort blanke default icoon zoals ontwikkelaars ook wel gebruiken. Op mijn iPhone 7 alles OK. Beiden op ios11.1
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk is de download incompleet. Gebeurt hier ook wel eens. Harde reset lost het wel op.
|
|||
|
|||
Helaas, harde reset lost het niet op.
Ook opnieuw installeren (met terugzetten van reservekopie) niet. Betreffende apps verwijderd en weer uit de Appstore gehaald, nog steeds geen icoontjes. Ik kan alleen nog maar bedenken om dan echt alles opnieuw te gaan installeren, maar dat is wel vreselijk veel werk.... Meer suggesties? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update iconen niet meer zichtbaar, lege iconen in updates | yermolai | iPhone Apps | 8 | 13-10-15 17:04 |
iPhone: Status Bar Iconen en blanco iconen | Emrulez | Jailbreak | 0 | 08-02-13 17:25 |
Herinneringen verdwijnen | redlaB | iPad algemeen | 0 | 01-12-11 09:46 |
mappen verdwijnen! | Bertje | iPhone algemeen | 7 | 22-12-10 20:24 |
|
|