Ipad backup laat niet meerdere punten zien. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Leden, Ik zit met het volgende probleem: Onlangs is mijn IPAD gereset en zie ik dat de IPAD niet alle back-ups laat zien. de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad backup laat niet meerdere punten zien.
Beste Leden,
Ik zit met het volgende probleem: Onlangs is mijn IPAD gereset en zie ik dat de IPAD niet alle back-ups laat zien. de laatste Resverkopie die wordt weergegeven is een kopie na de reset. dat houdt in dat ik al mijn inhoud en foto's kwijt ben. tevens op de icloud is niks te bekennen. Ben ik echt nu al mijn bestanden en foto's kwijt kan ik dit nog eventueel bij Apple aankaarten met de hoop dat op hun server nog een oude back-up opgehaald kan worden? Alvast bedankt ! Souf |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als die iCloud backups er ooit geweest zijn zou je die kunnen terughalen in Instellingen van www.icloud.com
Scroll in Instellingen naar Geavanceerd en kies "Herstel bestanden". |
Labels |
backup, ipad |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Store app laat nrs zien op beginscherm iPad 2 | AadK | iPad algemeen | 2 | 22-09-12 21:01 |
iTunes laat inhoud iPad niet zien | Belle2012 | iPad algemeen | 6 | 04-07-12 21:13 |
iPad Camera laat oude foto zien | lo12ek | iPad algemeen | 15 | 18-01-12 12:24 |
Windows: Backup niet terug te zien bij restore? | fillem | iTunes | 4 | 02-01-09 23:25 |
|
|