//

Leeg nieuw tabblad, ik mis het google icoon

Leeg nieuw tabblad, ik mis het google icoon discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forumleden, Ik heb een probleem met mijn iPad. Als ik in safari werk en een nieuw tabblad open dan kan ik normaal gesproken in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-12-17, 15:24
Clavo Clavo is offline
 
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2017
Berichten: 2
Standaard Leeg nieuw tabblad, ik mis het google icoon

Hallo forumleden,

Ik heb een probleem met mijn iPad. Als ik in safari werk en een nieuw tabblad open dan kan ik normaal gesproken in de adresbalk drukken en vervolgens kiezen tussen Apple/Bing/Google. Of nog beter ik opende een nieuwe tabblad en kon op de pagina zelf kiezen tussen deze 3 iconen. Dit is opeens niet meer mogelijk. Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem op kan lossen?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-12-17, 12:27
Clavo Clavo is offline
 
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2017
Berichten: 2
Standaard

Ik heb inmiddels zelf een oplossing gevonden. Als je linksbovenin op het boekje drukt en dan naar favorieten gaat kun je een nieuwe map aanmaken. Dit mapje heb ik de naam Google gegeven, nu heb ik weer de mogelijkheid om dit icoon aan te tikken in een nieuw tabblad. Ook als ik de adresbalk aan tik is er weer de mogelijkheid om Google te kiezen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Icoon geeft aan dat accu leeg is cas835 iPhone algemeen 1 28-12-14 11:30
Batterij-icoon geeft aan leeg[beginscherm] iksander iPhone algemeen 7 19-03-08 19:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:17.