//

iPad blijft hangen in herstelmodus en iTunes kan niet herstellen

iPad blijft hangen in herstelmodus en iTunes kan niet herstellen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPad Air blijft hangen op zwart. Kan met de homebutton en de knop aan de zijkant niet resetten. Als ik de iPad aansluit aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-12-17, 16:25
alexv alexv is offline
• iOS 11.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2017
Berichten: 3
Standaard iPad blijft hangen in herstelmodus en iTunes kan niet herstellen

Mijn iPad Air blijft hangen op zwart. Kan met de homebutton en de knop aan de zijkant niet resetten.

Als ik de iPad aansluit aan de de computer, ziet iTunes dat er een iPad in herstelmodus is en vraagt deze te herstellen. Als iTunes aan de gang gaat, krijg ik op een gegeven moment een foutmelding. Elke keer als ik het opnieuw probeer krijg ik een andere foutmelding (4013 bijvoorbeeld).

Alles geprobeerd via de site van Apple en trucs van mensen, maar het is nog steeds niet opgelost.

In de winkel van Apple kunnen ze hem ook niet resetten en ik kan hem opsturen voor 340-400 euro....

Heeft er iemand een oplossing of ooit hetzelfde gehad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-12-17, 17:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alexv Bekijk bericht
Mijn iPad Air blijft hangen op zwart.
Zwart scherm? Ben je zeker dat de accu niet diep ontladen is? Dat kan ook die iTunes fouten 40xx verklaren.

Hang de iPad eens een paar uur met de originele USB-kabel aan de originele lader.
  #3  
Oud 10-12-17, 19:48
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Een familielid had dezelfde klachten met een iPad Air. Uiteindelijk opgestuurd naar Apple. Na een week zonder commentaar een gloednieuwe toegestuurd gekregen.
__________________
Privacy? Ik heb niets te verbergen, maar dat gaat niemand wat aan!
  #4  
Oud 11-12-17, 09:09
alexv alexv is offline
• iOS 11.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2017
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Zwart scherm? Ben je zeker dat de accu niet diep ontladen is? Dat kan ook die iTunes fouten 40xx verklaren.

Hang de iPad eens een paar uur met de originele USB-kabel aan de originele lader.
Geprobeerd met een niet officiele kabel vannacht, maar niet gewerkt. Vandaag bij iemand anders met officiele kabel proberen. Hele goede tip. Heb hem inderdaad tijd niet gebruikt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Een familielid had dezelfde klachten met een iPad Air. Uiteindelijk opgestuurd naar Apple. Na een week zonder commentaar een gloednieuwe toegestuurd gekregen.
Kosteloos? Ben bang dat mijn iPad te oud (4jaar ongeveer) is om zo te laten vervangen..
  #5  
Oud 11-12-17, 09:20
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Gewoon toch contact opnemen met Apple. In het voorval waarnaar ik verwijs was de iPad ruim 3 jaar oud.
  #6  
Oud 21-12-17, 17:18
Barthilomeus Barthilomeus is offline
• iOS 10.3.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2017
Berichten: 2
Standaard

Ik heb ook zoiets met de ipad van mijn vader. Zwart scherm en dan na enkele posingen kan ik hem met iTunes herstellen.iPad moet dan opnieuw ingesteld worden, Back-up terughalen en na een paar dage gebruik weer op zwart
IPad iOS 11.2.1

IPad air
  #7  
Oud 21-12-17, 17:20
alexv alexv is offline
• iOS 11.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2017
Berichten: 3
Standaard

De iPad ligt ter repartie bij een reparatiepunt. Niet van Apple, maar hier kan ik gratis de iPad open laten maken en kijken wat het probleem is.

Alle genoemde tips hebben helaas niet gewerkt. Zal laten weten wat er na de reparatie uit komt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Herstelmodus blijft hangen in wachten op iphone gruyzievr6 iPhone algemeen 8 11-06-16 09:24
Iphone blijft hangen op Itunes scherm na herstellen finnu123 iPhone algemeen 1 22-12-14 19:26
iPhone: iphone 4 blijft hangen in herstelmodus redje Jailbreak 0 18-01-12 12:36
iPhone 4G, blijft in herstelmodus hangen! niet zichtbaar iPhone algemeen 16 11-02-11 08:05
Net Iphone gekocht, blijft in herstelmodus hangen chaosz iPhone algemeen 9 07-01-09 15:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:28.